Kijk boven bij de link, het is hoofdstuk 1000005. Ik al weken in de gaten aan het houden wanneer hoofdstuk 1000000 komt, mis ik die net met 5. N'awww. Huilen.. nee grapje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • Edgester

    Lawrance en de politie komen te weten wat Julian gedaan heeft en dan achtervolgen ze hem. Julian vlucht een ziekenhuis in (Toevallig die waarHarry in ligt, Harry mag die dag weer naar huis) Harry weet van alle verhalen en houd hem vast, maar Julian wil niet opgepakt worden en pleegt zelfmoord in de wc. Iedereen feesten en Juliet en Louis leven nog lang en gelukkig.

    1 decennium geleden
  • xXLovaticxX

    ik denk juist dat julian dood gaat doordat:
    Dat hij iets flikt bij julliet en dat louis zoooo boos word en dat hij hem eerst nog erger in elkaar slaat dan dat hij nu al heeft gedaan. Dan richt julian een pistiool op louis. Lawrence ziet het en pakt het pistool af en preciea op dat moment gaat hij af en raakt julian: Julian valt dan dood op de grond en is eloise komt weer terug bij pete en is iedereen weer happy. xx my Niallrainbow

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Uhm.... Lemme think....

    Op een moment (ik weet niet welk moment, mag jezelf verzinnen) heeft Julian Juliet weer te pakken. Louis gaat dan met een paar vrienden naar haar opzoek. Lawrence gelooft natuurlijk nog steeds niet, dat Julian een slechte jongen is. Julian heeft aanwijzingen achtergelaten, maar dat heeft hij zelf eerlijk gezegd niet door. Julian heeft dus Juliet gegijzeld naar een afgelegen plek en doet van alles met haar. Dan stormen Louis en zijn vrienden het huisje in en Julian richt zijn pistool op Louis. Iemand grijpt van de zijkant in op Julian en Julian verliest het pistool. Juliet kruipt naar het pistool en richt het op Julian. Louis en Julian zijn aan het vechten en Louis wordt K.O. geslagen door Julian. Juliet wordt zo boos en door haar woede heen schiet ze op Julian. Eerst raakt het alleen zijn bovenbeen en Juliet staat met moeite op. Ze loopt naar Julian toe en richt voor de tweede keer het pistool op Julian. Julian begint gemeen te lachen en zegt iets van: "Dat durf je niet, je bent daar te zwak voor."
    Juliet lacht dan op een gekke manier en Julian gaat gewoon door, op een gegeven moment is Juliet het zo zat en ze haalt de trekker over. Ze schiet vol op het hart van Julian, maar dan is ze nog niet klaar. Ze geeft hem nog flink wat klappen en slagen om zeker te weten, dat hij dood is. Juliet kan maar niet ophouden, omdat ze zo boos is en dan wordt ze weggetrokken bij Julian. Politie en Lawrence stormen het huisje in en Juliet staat onder arrest.
    De rest mag jezelf verzinnen, lmao

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Julian wilt Juliet nog meer drugs geven, maar krijgt het perongeluk zelf binnen... Hierdoor krijgt hij een overdosis en hij sterft aan een langzame, pijnlijke dood.. *duivels lachje* xxx

    1 decennium geleden
  • Franc0

    Oké ik ga het sws niet raden haha
    Mijn idee is dus dat Julian doodgaat, voordat Lawrence en de school enzo het echte verhaal weten.
    Er ontstaat dan dus een hele ophef rond Julian's dood, dat het tragisch, zielig blabla is.
    Dus niemand wordt echt boos op hem door wat hij heeft gedaan.
    Misschien geloven sommigen het niet eens.
    Het is dus megadrama voor Louis en Juliet.
    Hoe kan hij sterven?
    Hmm..
    Tja, een auto-ongeluk
    Een ski-ongeluk
    OF
    Per ongeluk tijdens een gevecht met Louis.
    WACHT IK HEB EEN GOED IDEE.
    Louis en Julian zijn samen op het dak van de school, omdat ze daar niet gezien kunnen worden.
    Ze gaan het uitvechten.
    Julian valt bijna v an het gebouw af,
    Hij hangt alleen nog aan een richel en Louis wil hem nog redden
    Maar Julian valt al.
    En bam!
    Het is Louis' schuld, vind iedereen.
    (Een heel drama volgt, en jij kan lekker een aantal hoofdstukken erbij schrijven. Uiteindelijk beslist de rechter natuurlijk wel dat er onvoldoende bewijs is, en iets met dat ze opname hebben van 911 dat Louis in paniek is en zegt dat iemand van het dak is gevallen en hij hem niet op tijd kon redden)

    Dan heb je nog het verkrachtingsverhaal, dat vaagt weg, omdat Julian dus dood is. Wat ik hierboven ergens dus al heb gezegd. Niemand gelooft het echt.
    Gelukkig zijn de hoofdpersonen bijna van school af en dan maken ze een nieuwe start als ze gaan studeren :D

    Het is een beetje rommelig dit, maar ik hoop dat je het leuk vind HAHA

    xxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen