Kijk boven bij de link, het is hoofdstuk 1000005. Ik al weken in de gaten aan het houden wanneer hoofdstuk 1000000 komt, mis ik die net met 5. N'awww. Huilen.. nee grapje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • XLouisLoverX

    Ze gaan vechten Julian en Louis en dan komt Juliet erachter en zegt dat ze moete. Stoppe. Maar ze staan in het trappenhuis dus duwt Juliet Julian weg en dan valt hij van de trap dan komt hij op zijn. Nek terecht en komt hij in een rolstoel en pleegt hij zelfmoord BOEM. Dood x

    1 decennium geleden
  • wowlilniall

    Louis gaat met Juliet Harry bezoeken. Hij wordt wakker door het verhaal wat de twee vertellen (over Julian) ze zijn super blij en Harry is super boos op Julian. Ze bellen Zayn en Liam en dan gaan ze naar Doncaster met z'n alle. Niall is daar ook en ze geven een concert op de school. Na het concert gaan de vijf jongens Julian opzoeken en krijgen ruzie. Juliet en Eloise en Zac en Pete en de hele gang horen wat Julian zegt tegen Louis (over Juliet) en iedereen wordt boos. Dan gaan ze vechten en duwen Julia. Tegen een muur waardoor hij doodgaat. Eloise beseft dat ze nog van Pete houdt en die zijn weer samen. En dan is iedereen happy :)

    1 decennium geleden
  • XLouisLoverX

    Ze gaan vechten Julian en Louis en dan komt Juliet erachter en zegt dat ze moete. Stoppe. Maar ze staan in het trappenhuis dus duwt Juliet Julian weg en dan valt hij van de trap dan komt hij op zijn. Nek terecht en komt hij in een rolstoel en pleegt hij zelfmoord BOEM. Dood x

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    Julian wordt weer boos op Juliet of Louis(of allebei) en dan loopt hij de school uit draait zich nog een keer om en schreeuwt hij was naar Louis of Juliet en tegelijkertijd loop hij achter uit. En dan wordt hij aangereden door een auto. BOEM! Opslag dood.
    Of Hij moet naar de WC en komt vast te zitten en dan wil niemand hem eten of drinken geven en dan verhongert hij.
    Of Hij komt met een honkbal knuppel naar school en wil dan Louis gaan slaan maar hij ontwijkt het en dan slaat hij zichzelf en hij staat voor de trap en dan valt hij achter over van de trap af. Kaboem. En toen lag hij onder aan de trap. DOOD.
    Ik wil niet dat Louis iets doet ofzo, want dan moet hij naar de gevangenis ofzo en dat wil ik niet.
    Maar het dierentuin idee van NarryStoran is ook wel leuk.

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Vier woorden; Huur Badr Hari in xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen