Kijk boven bij de link, het is hoofdstuk 1000005. Ik al weken in de gaten aan het houden wanneer hoofdstuk 1000000 komt, mis ik die net met 5. N'awww. Huilen.. nee grapje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • Rowbowie

    Pfoe, wat een ideeën allemaal. Ik ga ook maar een gokje wagen xD hoop niet dat hij er toevallig al tussen staat ofzo...

    Ik zou het simpel aanpakken. Iemand uit het verhaal geeft een feestje, Niall bijv of Zac of Pete enz enz. In ieder geval iemand. Louis en Juliet zijn allebei uitgenodigd en natuurlijk is Jullian er ook. Juliet blijft de hele avond dichtbij Louis, maar als ze dan even naar de wc gaat, komt ze Julian tegen. Hij probeert weer van alles bij haar te flikken en dan stribbelt Juliet natuurlijk tegen. Ze roept Louis, die haar in eerste instantie niet hoort. Julian zoent haar ondertussen en op een gegeven moment voelt ze dat Julian wordt weggetrokken. Het is natuurlijk Louis en ze gaan met elkaar op de vuist. Juliet probeert ze tegen te houden, maar dat gaat natuurlijk niet. Uiteindelijk loopt het zo uit de hand dat Julian én Louis naar het ziekenhuis moeten, omdat ze er allebei erg slecht aan toe zijn. Juliet vreest voor Louis' leven, maar ondertussen wordt die arme jongen ook aangeklaagt wegens geweld. Juliet wordt daarom zo enorm boos, dat ze op een middag naar Julian's ziekenhuiskamer gaat. Daar brandt ze los en scheld ze hem de huid vol. Hij kan amper reageren, omdat hij er net zo erg aan toe is als Louis. Ondanks dat, verkoopt Juliet hem een mep in z'n gezicht, voor alles wat hij haar heeft aangedaan. Julian zegt dan na de klap, en een lange stilte, dat het hem spijt. Juliet gelooft daar natuurlijk niks van en beent boos naar de deur. Als ze daar aankomt, draait ze zich voor een laatste keer naar hem om en is het laatste wat ze tegen hem zegt: 'Ik hoop dat je dit niet overleeft.'
    Ze loopt weg en na een aantal dagen krijgt ze te horen dat Julian aan zijn verwondingen is overleden. Ze is blij, maar aan de andere kant ook ontdaan. Aangezien Louis ervoor gezorgd heeft dat Julian in het ziekenhuis terecht kwam en uiteindelijk is overleden, moet hij boete voor zijn daad en gaan Juliet en Louis een moeilijke tijd tegemoet...

    Einde!

    Ps, sorry voor de veel te lange reactie

    1 decennium geleden
  • Oleada

    Allright hier komt het

    Zoals iedereen weet (eigenlijk zoals enkel Juliet, Louis, Niall en Eloise weten) had Julian Juliet gedrogeerd. Om aan deze drugs te geraken had hij via via een kennis van zijn vroegere school gecontacteerd. Deze doet aan duistere zaakjes en is een gevaarlijke en door de politie gezochte dealer. Echter waren Julian en deze 'niet benoemde dealer' (laten we hem X noemen) nooit bevriend geweest, laten we zeggen dat Julian niet echt in de buurt van de dealer kon komen zonder voor zijn leven te vrezen. Een jaar geleden toen Julian nog op een vorige school zat had hij namelijk ook een relatie bruut tot een einde laten brengen, net zoals hij nu met Juliet en Louis had gedaan. Het gaat om de relatie van X en het populairste meisje van die school. Via misleidende opmerkingen, chaos en manipulatie had hij X tot razernij gedreven, daarboven had Julian X en zijn duistere zaakjes ook verlinkt, terwijl Julian voordien zelf ook hieraan meedeed. Voor zover het verleden.
    Julian had aan zijn neef gevraagd om die drugs te kopen (aangezien hij zelf niet in de buurt van X kon komen) en omdat hij zelf geen geld hiervoor had, moest zijn neef hem dit voorschieten. Nu daagt deze neef weer op en wilt deze zijn geld krijgen. Julian is echter zo blut als een uil en kan dit geld niet geven. Zijn neef is razend en dreigt hem te verlinken aan X. Julian schrikt hiervan, want X is een stevig gebouwde vol testosteron gespoten jongen.
    Drie mogelijkheden voor het einde:
    (1) Julian weigert te geloven dat zijn neef hem gaat verlinken aan X, dus hij gaat verder met zijn leven en het verpesten met dat van Juliet. De neef laat het hier niet bij en gaat wel degelijk naar X. Deze is het verleden nog niet vergeten en plant een wraakactie op Julian die echter slecht zal aflopen. Met het gekende gevolg van Julians dood. X brengt Julian een onverwacht bezoek en slaat hem in elkaar. Enkele dagen later is Julian die zijn blauwe oog gecamoufleerd heeft met zijn moeders make-up naar een club afgezakt. Hij drinkt daar wat te veel en wanneer hij terug naar huis loopt wordt hij doodgeschoten, de dader is nooit gepakt.
    (2) Julian is wel degelijk bang dat zijn neef naar X gaat en doet er alles aan om geld te verzamelen. Hij besluit om een manhoer te worden en hiermee zijn schulden bij zijn neef af te betalen. Echter krijgt hij hierdoor een angstaanjagende vieze ziekte, waardoor hij veel pijn lijdt, hij prostitueert zich in een hoerenkot, maar nadat een lompe gast per ongeluk met een kaars een gordijn in brand steekt brand heel het bordeel uit en zo ook Julian.
    (3) Julian is wel degelijk bang dat zijn neef naar X gaat en doet er alles aan om geld te verzamelen. Hij heeft volgens zichzelf het genieuze idee om geld te verkrijgen door te gaan pokeren. Hij verdiend hier wat geld mee maar belange niet genoeg om zijn neef terug te betalen. Net wanneer hij het bijna wil opgeven, spreekt een man hem aan en zegt die dat hij een manier weet om snel veel geld te verdienen, maar wel een heel gevaarlijke manier. Julian is vastbesloten om dat geld terug te geven, zodat hij door kan met zijn leven en dat van Louis kapot maken. In een donkere kelder is een donker steegje vol rook zit Julian uiteindelijk aan een ronde tafel met 5 andere mannen. In het midden van de tafel ligt een revolver, Russian Roulette. Je kan al raden hoe het afloopt.
    Julian slikt de krop in zijn keel weg en plaats de revolver tegen zijn slaap. Heel traag werpt hij nog een blik naar elke andere medespeler aan de tafel. En dan is het moment aangebroken, met zijn wijsvinger haalt hij trillend de trekker over. KNAL!

    Ik ben wel erg te vinden voor optie 3, ookal lijd hij niet zo erg veel pijn bij deze.

    Er wordt politieonderzoek gevoerd, in zijn kamer vinden ze zijn dagboek, daarin bekend hij alles, waardoor iedereen te weten komt wat er echt gebeurd is en er komt niemand op zijn begrafenis opdagen.

    1 decennium geleden
  • brentos

    Louis en Juliet hebben seks op school. Jullian betrapt hun. Louis en Jullian krijgen ruzie dan komt de heeeeeeeele school zich ermee bemoeien en dan komt hij in coma in het ziekenhuis en dan komt Louis hem bezoeken en trekt de kabels uit.
    RIP JULLIAN.

    1 decennium geleden
  • brentos

    Hij pleegt zelfmoord?

    1 decennium geleden
  • dd_hemmo_

    Ja het is officieel als het aan mij ligt dan wint: niallfavo en NiallxMe geniaal die twee haha xxo snel verdahh plies. O en ik ben niet O inspireerderig (vanaf nu is dat een woord en #ilikeit) met de verhalen van een ander.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen