Kijk boven bij de link, het is hoofdstuk 1000005. Ik al weken in de gaten aan het houden wanneer hoofdstuk 1000000 komt, mis ik die net met 5. N'awww. Huilen.. nee grapje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • TostiXD

    Ik Heb denk wel een origineel idee..
    Wat nou als die directeur gaat nadenken over wat Louis zei, en er langzaam aan achter komt dat Julian echt schuldig is ( en hij als directeur in de problemen ) .. En dan vermoord hij hem, of hij laat het Louis doen.. Whatever xD

    1 decennium geleden
  • misscurlss

    hij staat in een veld Louis en Julliet te bespioneren en wordt dan overreden door een hele grote ploeg. Einde verhaal ;d

    ik weet het heel slecht maar ik laat het schrijven aan jou over (:

    1 decennium geleden
  • olahniall

    Julian's dood:

    Julian pov
    Grijnzend loop ik naar de kluisjes. Ik weet 100% zeker dat Juliet zo uit is, dus ik ga alvast bij haar kluisje staan. Ook weet ik dat Louis nog les heeft, wat natuurlijk verschrikkelijk goed uitkomt. Ik ga met m'n rug tegen het kluisje van Juliet staan en pak m'n mobiel uit m'n zak. Na een tijdje draai ik me een kwartslag om. Over 5 minuten gaat de bel, nog even wachten dus. Ik ga verder met het spelletje op m'n mobiel en heb niet door dat er iemand achter me komt staan. Voor ik het weet voel ik een steek in m'n rug en kreunend zak ik op de grond. Een plas bloed vormt zich om m'n lichaam heen en zonder dat ik iemand zie weg lopen, wordt het zwart voor m'n ogen...


    oeeehhh ben benieuwd naar hoe hij echt dood gaat!

    1 decennium geleden
  • xrachelloves

    Oke dood van julian:

    Julian pov
    Louis' vuisten hebben me gister flik geraakt. Hier gaat hij voor boeten. Ik loop door de straat van Louis onderweg naar zijn huis. Als ik er ben druk ik op de bel. Louis maakt open en ik zie dat Juliet achter hem staat. "Wat moet je?" zegt Louis. "Je gaat ervoor boeten dat je me hebt geslagen." "Laat maar zien dan!" zegt Louis uitdagend. Ik bal mijn vuisten en ik sla op hem los. Ik hoor hoe Juliet schreeuwt naar Niall voor hulp. Ik raak Louis vol in z'n gezicht. Juliet probeert Louis weg te trekken maar het lukt haar niet. Louis probeert me te slaan maar slaat mis waardoor hij met zijn vuist tegen de deurpost aanslaat. Niall komt aangerend met iets in zijn handen. Ik kan niet zien wat het is omdat Louis ervoor staat. In een keer wordt Louis bij me weg getrokken en krijg ik een harde klap op m'n hoofd. Ik kan nog net zien dat het Niall was met een vaas. Ik val op de grond en grijp naar mijn hoofd. Ik kijk naar mijn vingers. Ze zijn rood van het bloed. Als ik opkijk geeft Louis me weer een vuist recht in mijn gezicht. Ik zie zwarte vlekken, maar sta toch op. Ik kijk naar Juliet en zie dat ze belt. "BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN LAAT DIE TELEFOON LIGGEN EN BEL DE POLITIE NIET!!" schreeuw ik. Maar veel kan ik niet meer doen want als ik naar Juliet begin wil lopen voel ik een harde trap in mijn knieholte. Ik zak neer op de grond. Ik wordt nog twee keer tegen mijn hoofd aan getrapt en ik krijg nog een paar vuisten in mijn gezicht. Ik hoor sirenes. Het laatste wat ik zie is Louis en Niall die me tegelijk nog een trap geven en dan wordt het zwart voor mijn ogen.


    ben benieuwd wat er nog gebeuren gaat haha. xx

    1 decennium geleden
  • naillfavo

    dankjewel!!!!!
    http://www.quizlet.nl/users/FutureHoran/
    :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen