pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is online
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
0 seconden geleden
69 dagen, 17 uur, 2 minuten, 20 seconden
60738 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15250
3388
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • Karma_

    oh gelukkig, dan ben ik toch normaal (not)
    NORMAAL IS SAAI.
    ik heb op dit moment het meligste gesprek aller tijden met mijn vriendin :P
    Lang leven meligheid

    1 decennium geleden
  • Karma_

    Kan ik me voorstellen, nou eigenlijk niet :8
    ik doe het meestal tegelijk.....
    Tja, en ik wil potloden vragen voor mijn verjaardag maar ik wil ook een zakmes -_-
    oké, ik heb het idee dat ik het enige meisje op de wereld ben die een zakmes voor haar verjaardag wil vragen

    1 decennium geleden
  • xyourlovex

    Omg,
    Ook de docenten!
    Aii aii aii :3
    Vind je em well leuk? Of nii..?

    Ik kan totaal nii schaatsen!
    Ik ben sinds groep 4, 1x in het jaar gaan schaatsen en nu zit ik in de 2de en kan het nog steeds nii! xD

    1 decennium geleden
  • Amica

    Ik moet nog altijd frozen zien :$
    Ik moet die echt zien!!

    1 decennium geleden
  • xyourlovex

    Cool! (:
    Wij gaan 12 december schaatsen :/

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen