pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is offline
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
1 uur geleden
69 dagen, 17 uur, 5 minuten, 21 seconden
60780 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15250
3388
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • ZeroHorizon459

    Toch,ik denk dat ik zou overdrijven!

    1 decennium geleden
  • Amica

    Oei xD
    Alles goed, tot morgenavond toch XD straks gaan shoppen met vriendinnen (yeah)

    1 decennium geleden
  • Amica

    Ja, helemaal in orde :P
    En hoe was je dag?

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    Ja dat is zeker veel haha
    Maar automatisch gebeurt dat elk jaar weer.
    Maar ach, is juist leuk
    Oeh kerstlampjes zijn ook leuk :)
    Die maken het gelijk een stuk gezelliger :)

    Jaa de laatste dagen zijn inderdaad wel te overleven
    Dan ben je ook vaak wel vroeger uit dan normaal
    En dat is ook nooit een probleem hoor (A)
    Wel lekker dat je morgen zo vroeg al uit bent
    Heerlijk!
    Heb je ook nog wat aan je dag.
    (K)

    1 decennium geleden
  • Krios

    Hahahah XD
    Sorry als ik laat reageer. Ben een OS -meeuuuhh- aan het schrijven.
    Ik zat in de bioscoop en er zat een irritante jongen naast mij die verliefd is op mij, althans dat zegt iedereen, maar ik haat hem dus ja en hij was tegen mijn arm aan het slaan en zijn benen op mijn schoot aan het leggen en ik zat daar van: Iell blijf van me af bah. En mijn vriendin, die tegen mijn schouder in 'slaap' gevallen was, zei toen: 'OOOOOEEHHH MARGOTJEEENNNNN' En dan heb ik haar een mep verkocht XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen