pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is offline
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
33 minuten geleden
69 dagen, 16 uur, 47 minuten, 31 seconden
60651 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15243
3387
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • Golden_Ratio

    ja... maar dat snap ik zelf ook niet helemaal xD
    mijn cijfers zijn echt nii regelmatig ik lees de vraag denk 'wat is dit!?' vul wat in en soms ist goed en soms niet hahah dit jaar zijn toetsen rond de 6, vorig jaar had ik een 6 toen een 3 toen een 9 toen een 5,5 like huh? geen idee wat ik allemaal doe :| Maar ja jij met je talen, ik kan nog niet eens een fatsoenlijk Nederlands stuk schrijven xD

    1 decennium geleden
  • Amabilis

    Mijn vader zei dat er naast de 5-10 kilo snoep die we hebben meegenomen, nog veel meer bij kon. Jij misschien dus! Helaas is het nu een beetje laat.
    Het overleven gaat trouwens goed, ik werd vanmorgen voor het eerst niet voor 5.30 wakker, maar om 6.45! Hopelijk is de jetlag bijna voorbij dus.
    Ik zit dus op hiphop en maandag had ik training. Het was zo warm in de ruimte en de deur kon niet open, omdat de buren er dan last van zouden hebben, komt nog bij dat ik waarschijnlijk te weinig had gedronken die dag én super moe was. Ik ben daar echt een paar keer bijna flauw gevallen. En mijn trainster maar zeggen: "Jongens dit echt allemaal veel krachtiger en strakker, anders ziet het er echt niet uit". Ik dacht echt bij me zelf mens, zie je niet dat ik hier gewoon terplekke kan neer vallen ofzo?
    Nou ja, dat is het eigenlijk wel.

    Xxx
    Doeiiiiiiiiiiii

    1 decennium geleden
  • jolientje432

    Heey
    Alles goed?
    Lukt het met het hoofdstukje ben zo benieuwd wat je ervan maakt ;)

    1 decennium geleden
  • Golden_Ratio

    Ja zo'n gevoel kreeg ik al ;)
    Succes er mee!
    Ik doe t je nii na :P

    1 decennium geleden
  • _Dracarys_

    Jaah, idd! Eng gewoon, of soms zie ik van die tekeningen en dan denk ik: Dat is vast de voorbeeld foto.
    Nope, dat was de tekening O.o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen