pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is offline
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
4 uur geleden
69 dagen, 14 uur, 10 minuten, 36 seconden
60432 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15211
3387
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • Lactare2

    Haai! De story is gestopt, maar je mag 't hebben en ermee verder gaan als je dat wilt. Ik geef 'm aan je. Wil je dat? (:

    1 decennium geleden
  • xyourlovex

    Bij ons ook!!! Ken ik jou..... xD
    Ik woon in een flat en daar achter is gras enzo en daa pr is een sloot waar ik meestal overheen spring dan een klein fietspad oversteken endan ben je bij het bos (:
    Het is zo mooi en leuk om uit mijn raam/balkon naar het bos te kijken en te wandelen enzo (:

    1 decennium geleden
  • xyourlovex

    Hahaha, jaa....Shawn is gewoon....zo cool en sneeuwachtig en ik hou van Sneeuw en hij is gewoon...so cute xD
    Maar okeey de andere zijn ook leuk! (:
    Vertell woon je vlakbij een bos? Ik well! (:

    1 decennium geleden
  • KorraBlaze0

    Hey hoe ist

    1 decennium geleden
  • xyourlovex

    Hahaha, ik vind sws Shang de leukste (:
    en daarna Mark, Axel, Xavier, Silvia en Camillia :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen