Duendes
Duendes
Laatst online: -
Voornaam:
Ilse
Status:

Woonplaats:
-
Leeftijd:
25
Hobby's:
-
Website:
-
Vorige namen:
lijst
D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿
|
|
Trust me, close your eyes, think about me and forget your worries. When your eyes open, I'll be gone, so keep them closed, you won't see me disappear. But you never listen to me, and you disover that I'm gone. You notice you'll never see me again. You break. Close your eyes again, now think about what I said earlier. Now you know, I ended my own life. I don't exist anymore. Don't call me by my name anymore, I said. Call me Duendes, that's who I am now. |
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿
|
Change me in a martyr, let me die for my faith in you, let me be your inspiration and your guide. I color your world with ideas, make you wanna life, I force you to hold on, to keep moving forward. Even when you're colorblind, or when you turn deaf, or when you can't feel a thing anymore, I will be your sense. Oh, dear, let me be your martyr, don't let me die for nothing, let me guide you through the dark. Trust me, close your eyes, follow my voice, I'll bring you there. Call me Duendes, That's who I am now. |
|
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿
its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean
Geregistreerd:
1 decennium geleden
Laatst on-line:
2 uur geleden
Tijd on-line:
69 dagen, 17 uur, 1 minuten, 57 seconden
Pageviews:
60695 [24 uur]
Aantal quizzen:
5
Aantal stories:
10
Aantal polls:
2
Aantal gedichten:
1
Aantal lijstjes:
0
Aantal hoofdstukken:
325
Quizzen ingevuld:
3212
Hoofdstukken gelezen:
15250
Reacties geplaatst:
3388
GB berichten:
6282
Forum berichten:

Gastenboek (6161)
Ja
1 decennium geledeninderdaad
1 decennium geledenmaar over de storie
wat nou als Demian's moeder hem komt halen en dan zijn Faya en Demian op de een of andere manier in het meer terecht gekomen.
En dan vindt zijn moeder haar een slechte invloed ofzo
Ja leraren zijn raar (leer-raar-en)
1 decennium geledenoké, droog, wij moesten ons vandaag inleven in de sabijnse maagd (romeinse tijd)
Dus nou ja de maagden werden dus een soort van gekidnapt en wij moesten ons dan inleven.
En nou ja mijn maagd steekt die mensen die haar meenemen neer en dan is het nog steeds niet goed!
Ik bedoel als ik in Rome zou wonen had ik altijd een dolk of boog bij me gehad, en ik moest me inleven.
Dan hadden ze dit kunnen verwachten
Je kan gedachte lezen, wij mogen dat ook niet dus dan zetten we de stoel op de tafel en dan gaan we op de stoel zitten die op de tafel staat

1 decennium geledenzo wordt nederlands meteen een stuk leuker
Dat dacht ik dus ook, dus ik ga gewoon weigeren.
Nou dat heb ik al gedaan, hopelijk werkt het en gaat hij er niet op door
En als ik vraag wat ik er aan moet doen zegt hij 'Doe beter je best'
maar mijn punten zijn toch prima en ik doe altijd mijn best!
maar ja, helaas kan ik die mensen niet laten verdwijnen, het zou wel cool zijn als dat kon.....
O MIJN GOD MISSCHIEN WIL DIE SMILEY ZE LATEN VERDWIJNEN
wil je dat doen smiley? Plzzzz
Jammer, kan jij anders de hele school wegtoveren? 1 decennium geleden