Ik vind dat er niet echt een regel moet komen van: 'Je moet een bril dragen!' Ik zou eerder zeggen: 'Je, mag het dragen als je het zelf nodig vindt'.Ten slotte beslis je zelf of jij gevaarlijk wil doen of niet. (':
Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!
Het zou wel beter zijn
Maar het is niet mooi en het zit niet lekker(A)
Dus dan heb je toch liever zere ogen of ongelukken waarbij je ogen beschadigt. maar ze zijn toch ook bezig met zeuren over dat je oordopjes moet dragen;)
ze hebben overal wel wat over te zeuren!
Het zou veiliger zijn :'D. Maaar je kunt het mensen moeilijk gaan verplichten denk ik. Misschien met het gevaarlijkere vuurwerk ofzo. Maaar met rotjes en kleine pijltjes die niet zo veel schade aanrichten vind ik dat een beetje idioot. Mensen zijn er sowieso zelf bij of ze veilig met die 'explosieven' omgaan. Als ze ook al niet meer na hoeven te denken tijdens het gebruik ervan kunnen we het beter helemaal verbieden .
MrsChartered schreef: Ik vind dat er niet echt een regel moet komen van: 'Je moet een bril dragen!' Ik zou eerder zeggen: 'Je, mag het dragen als je het zelf nodig vindt'.Ten slotte beslis je zelf of jij gevaarlijk wil doen of niet. (':
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.