• Ik stapte zo samen met mijn vriendin op de bus maar er zat niemand op aleen 1 gast en die zat vanachter dus we gaan er chil bij zitten opeens begon die tegen ons tepraten en kwam hij aan zijn penis en deed hij zijn broek open. Ik keek zo met grote ogen naar zijn broek en ik begon zo telachen en we liepen naar een andere plaats en die gast zo 'Het was maar een grapje!' helemaal stoned. Ik zo 'Ga wat minder stoned zijn.' en hij zo 'Ja jullie zijn dronken' dit dat ik zo 'Jaa tuurlijk lijken wij dronken ik denk het niet de enige die stoned is ben jij?' en hij kwam zo bij ons zitten maar toen moesten we net van de bus af stappen. Ik was niet bang omdat ik al zoveel keren zoiets mee gemaakt heb, maar telkens geeft het toch een raar gevoel hoor en mijn vriendin was wel bang dusja.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 22:15 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat een viezerik D:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Blackbeard schreef:
    Wat een viezerik D:


    <3

    Nog nooit meegemaakt, en daar ben ik blij om. (:
    Lijkt me nogal eng. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Nog nooit meegemaakt, en daar ben ik blij om. (:
    Lijkt me nogal eng. (cat)

    Ik ben ooit bijna verkracht geweest dusja, je wend het wel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik ben ooit bijna verkracht geweest dusja, je wend het wel.


    OMB, Chiara!

    Dat meen je niet!

    Ach ja, zo heeft iedereen zijn ding xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ugh, ik haat dat soort mannen met zulke acties. En ja, ik meen het. Haat.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Gats, wat een creap.. Godzijdank is dat mij nog nooit overkomen.. Houden zo, zou ik zo denken (A)


    No joy, no sorrow