• Tja, mensen zeggen dat het pijn doet, maar ik ben het intussen wel gewend. Zo zei ik gister tegen Krull dat ik weer kleur kreeg ik mijn koelkast, ipv kledingkast. Toen moest ze ook lachen, je moet het maar zien als toelachen!

    Maar dít gaat te ver. Ik ging Jalissa helpen voor school, en ik moest dus ergens een printscreen van maken. En nu lacht ze me uit omdat er een tabblad openstond met 'De macht van de zuivelindustrie'. Wat gemeeheeen.(no_chears)

    Sorry mensen, ik heb chocola op en ben melig.x;

    Wie lacht jullie wel eens uit? En doet dat zeer?


    everything, in time

    Mij lacht niemand echt uit..Maar als je het zo vervelend vindt, zeg er dan iets van..

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 20:10 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    In plaats van dat je iedereen nou eens vertelt hoe lief ik ook kan zijn. :'D
    En jij lachte me gisteren nog uit, omdat ik mijn telefoon niet kon vinden. Kuch. :')

    ghehe looowl.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben 1 grote grap dus iedereen lacht me uit (banana)


    -

    ja ik word ook wel eens uitgelachen soms voor de lol maar ook wel eens als gepest / geplaag en dat is wel eens vervelend :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    2 "Vrienden" en dat doet soms pijn ik probeer me er niks van aantrekken maar soms gaat het te ver en ze beseffen het dan niet wat ze doen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hahahahahahaaa, ik lach je uit (cat)[okal weet ik niet waarom]

    ----

    Maar, ik word wel eens uitgelachen, maar dat is meestal gewoon lachen omdat ik iets doms doe, en ik lach zelf ook wel eens om mensen. Maar dan om gewone foutjes dus.
    Maar niet echt echt uitlachen, waar diegene bijv.niks aan kan doen.
    Bijv. Dat die een som ofzo niet weet. Die eigenlijk heel makkelijk is.

    ghehe ik heb geleerd om een grote bek terug te geven als iemand mij uitlacht x] meestal zijn het kutjes op school en dat is ook echt serieus. ach ik weet wie het zeggen dan, maar als het één van mijn vriendinnen is en ik weet dat ze het niet zo bedoelen maakt het me niet uit 8D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Omg ik faal ook best vaak iemand vroeg zo: "Hoe denk jij dat de wereld vergaat?"
    ik zo: "Door een eclipse voor de zon en dan wordt iedereen ziek omdat hij daar zo blijft hangen."
    hij zo: "Ow je bedoelt de maan."
    ik zo: "Nee dat zwarte ding wat er voor komt." maakt beweging met handen-
    Hij: "Dat is de maan."
    Ik zo:"Nee.. Oh ja!"

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 20:15 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Genius schreef:
    Ik ben 1 grote grap dus iedereen lacht me uit (banana)


    Lol, nee ik lahc er zelf ook om.


    Food.

    Recidivism schreef:
    Omg ik faal ook best vaak iemand vroeg zo: "Hoe denk jij dat de wereld vergaat?"
    ik zo: "Door een eclipse voor de zon en dan wordt iedereen ziek omdat hij daar zo blijft hangen."
    hij zo: "Ow je bedoelt de maan." Hij: "Dat is de maan."
    Ik zo:"Nee.. Oh ja!"

    Hahha. x'D. IDD dikke fail..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wordt jij melig van chocolade?
    Gehe Geniaal


    Kill them with kindness.

    Lazy schreef:
    Wordt jij melig van chocolade?
    Gehe Geniaal


    ik ook hoowrr, chocola is één van mijn verslavingen xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lazy schreef:
    Wordt jij melig van chocolade?
    Gehe Geniaal


    Ja, ik kan daar om de een of andere reden niet tegen. Ik kan coffie/energydrink drinken, dan gebeurd er niets. Maar geef me chocola en ik stuiter op en neer.x]


    everything, in time

    BR0WNIE schreef:
    In plaats van dat je iedereen nou eens vertelt hoe lief ik ook kan zijn. :'D
    En jij lachte me gisteren nog uit, omdat ik mijn telefoon niet kon vinden. Kuch. :')


    Ja maar hé, je bént aan het bellen en dan kun je je telefoon niet vinden. Hoe kan ik daar nu niet om lachen?(joehoe)


    everything, in time