• Awhh echt heel zielig.. een klasgenootje van vorig jaar van mijn broer is donderdag vermoord. En hijs echt heel erg verdrietig! Ik vind het zo zielig voor hem maar weet verder ook niet wat ik voor hem kan doen of betekenen :(. Iemand van jullie misschien tips? :(

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oké dus het is niet schokkend genoeg dat jullie willen helpen ofzo :S?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil heel graag helpen!
    Heeft hij een foto van hemzelf met die vriend? Dan moet hij die in zn kamer zetten!
    En wens hem maar veel sterkte!

    Wat is er precies gebeurd? :O


    -

    Sorry voor de late reactie maar ik was in slaap gevallen. ;x


    -

    Ik wil heel graag helpen!
    Heeft hij een foto van hemzelf met die vriend? Dan moet hij die in zn kamer zetten!
    En wens hem maar veel sterkte!

    Wat is er precies gebeurd? :O
    Was een meisje :(.. EN een jaar of aantal jaren terug is ze haar broer verloren aan een scooterongeluk en haar moeder is daar nooit meer bovenop gekomen en heeft waarschijnlijk psychische problemen gekregen en donderdag heeft ze haar man en haar dochter[dat meisje dus] om het leven gebracht. :|

    Dankje dat zal ik doen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry voor de late reactie maar ik was in slaap gevallen. ;x
    Doos dan moet je naar bed gaan als je moe bent :P


    Wie du mir, so ich dir.

    My god, heftig.... Ik zou zo niet weten wat je zou kunnen doen om te helpen... Misschien gewoon laten weten dat je er bent voor hem als hij wil praten erover?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)Doos dan moet je naar bed gaan als je moe bent :P


    Ik ben niet meer moe nu, Ondanks dat ik morgen wel naar school moet. =|


    -

    (...) Was een meisje :(.. EN een jaar of aantal jaren terug is ze haar broer verloren aan een scooterongeluk en haar moeder is daar nooit meer bovenop gekomen en heeft waarschijnlijk psychische problemen gekregen en donderdag heeft ze haar man en haar dochter[dat meisje dus] om het leven gebracht. :|

    Dankje dat zal ik doen.

    x.



    WAT ERG! :O

    Maar heeft de vader er niks aan gedaan?


    -

    (...)


    WAT ERG! :O

    Maar heeft de vader er niks aan gedaan?
    De vader was volgens mij ook nog helemaal aangedaan door dat gedoe met zijn zoon.. :S.. Ik weet niet.. maar ik vind het wel heel er allemaal ook al ken ik ze niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)De vader was volgens mij ook nog helemaal aangedaan door dat gedoe met zijn zoon.. :S.. Ik weet niet.. maar ik vind het wel heel er allemaal ook al ken ik ze niet.



    Iemand overleden is altijd erg! nogmaals; sterkte voor je broertje en misschien jou ook wel!

    Hoe oud is je broertje?


    -

    (...)


    Iemand overleden is altijd erg! nogmaals; sterkte voor je broertje en misschien jou ook wel!

    Hoe oud is je broertje?
    Hijs al 21 ik ben de jongste.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Hijs al 21 ik ben de jongste.



    O, woetiefuck.


    -

    (...)


    O, woetiefuck.
    Ja ja dat zou je niet zeggen he dat ik de jongeste ben:P.


    Wie du mir, so ich dir.

    :O

    Misschien een herdenkking?

    Of een speciaal hoekje, foto's?


    It's heavy but you are not the only one

    (...) Ja ja dat zou je niet zeggen he dat ik de jongeste ben:P.


    :]


    -