• Ik voor hem, toen ik klein was had mijn zus zo'n ding.
    En dan ging ik gillen; en ik had altijd nachtmerries over hem..
    Ook nog en filmpje van hem :D


    btw vind ik nogsteeds dat zn ogen eng zijn..
    Daarom was ik benieuwd waar jullie bang voor waren.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:26 ]


    Zeewierig :D

    mijn opa en oma hadden een kerstbam met wielen onder zijn voeten en met een bel in zijn hand en dan begon die keihard te zingen en met die bel te zwijen en dan nog lopen, ik was altijd aan het janken door dat ding xd


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    Dat er een eend uit de wc zou vliegen en in mijn kont zou bijten. (nerd)

    Pluisjes.
    Altijd als ik bad ging en er kwamen bijvoorbeeld pluisjes tussen mijn tenen vandaan omdat ik sokken aan had gehad, werd ik echt panisch.

    /ja lach me maar uit, ik was 4.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    voor het donker. Ghehee. :3 nogsteeds
    En dat er een of ander iemand achter de bank op mijn kamer zat wanneer ik ging slapen. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ghehee, ik was vroeger altijd bang voor weerwolfen/vampiers =3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik was toen ik heel klein was bang voor vliegen xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Handendrogers. En stickers. Ik was als de doooood voor stickers. En handendrogers. Met name de combinatie van die twee.


    I wish you were here.

    volgens mij heb ikke de raarste hier:$ : als ik perongeluk de pitjes at van een sinasappel dat er dan een plant in me groeien zou(lol)(lol)xD dus ik had het 1 keer gedaan en ik begon heel hard te gillen en te huilen!:X


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Dat er een krokodil in de wc zou zitten, die in mijn billen zou bijten..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    voor spinnen (nu nog)
    voor mieren
    voor de honden die snachts aan het huilen waren omdat ik dacht dat het weerwolfen ware
    voor de weerwolf van harry potter
    voor langzaam bewegende knuffels (dat is pas vaag)
    voor de "grote"kinderen van groep 8
    voor het klokhuis van een appel
    voor water
    voor vuur(werk)
    voor kleine hondjes (nu nog)

    en nog veel meer. maar de egt enge dingen zoals hele enge horror films vond ik niet eng.. dat is egt vaag...

    Spoken, het donker.

    En die angsten zijn nog niet helemaal verdwenen xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    hahhaah
    dat als ik in bed lag en ik lag met me gezicht naar de muur dat er dan een krokodil aan de andere kant van me bed zou staan en me in me kond ging bijtenxD


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Dat er een monster onder mn bed zat. :x En volgens mij zit hij er nog steeds.
    en ook voor spinnen, insecten, grote honden en het donker

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 14:01 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    vroeger was ik bang voor voldemort, altijd moest er 's avonds iets voor mn spigel, ik was bang dat hij eruit kwam lopen D:
    -ik spuugte mn cola uit bij het zien van sommige reacties hier, haha.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe