• Ik ben bang voor morgen. Dan moet ik mijn oren laten uitspuiten.
    En dat doet heel veel pijn. Ik kan niet goed slapen en heb geen zin om te gaan slapen,want dan is het snel morgen :| Dus,wat doen jullie als je bang bent?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Idunno, je hebt er alleen meer plezier van, als je ze gewoon laat uit spuiten, en remember: Men lijdt het meest, van het lijden dat men vreest.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb mijn oren ook al laten uitspuiten en dat deed echt geen pijn! Ik vond eigenlijk dat het kietelde. En het was geen koud water ^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Muziek luisteren,dan hoef ik niet te denken.
    Veel succes morgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet niet of het pijn doet dusja, mhh veel succes.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eagleflight schreef:
    Ik heb mijn oren ook al laten uitspuiten en dat deed echt geen pijn! Ik vond eigenlijk dat het kietelde. En het was geen koud water ^^

    Maar ze hebben een andere spuit voor de oren. En nu doet het ook nog pijn in mijn neus.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Huh, toen ik mijn oren liet uitspuiten, deed het alles behalve pijn. Het kietelde juist, haha. Het was trouwens lauw water.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Maar ze hebben een andere spuit voor de oren. En nu doet het ook nog pijn in mijn neus.


    Echt zo'n ding met een naald? Bij mij was het zo'n machinetje met water in ;o


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    als ik bang ben draai ik door:Y)
    Ik ben bang voor 20 juni:(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben ook een hele gefreakte bang die dan echt niet kan slapen, dus dan neem ik een kalmeringspilletje ... maar probeer gewoon je gedachten er niet op te zetten, en denk dat er al zo veel mensen dat hebben gedaan, die dokter weet wat hij doet. Uit vorige reacties merk ik dat het echt geen pijn doet, dus blijf rustig.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eagleflight schreef:
    (...)

    Echt zo'n ding met een naald? Bij mij was het zo'n machinetje met water in ;o

    Hmmm nee zo'n machienetje ja ;O maar dat doet nog heel veel pijn.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:50 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Desilio schreef:
    als ik bang ben draai ik door:Y)
    Ik ben bang voor 20 juni:(


    Ghehe. Ik niet, dan heb ik juist vakantie (krul)

    Ontopic; Ik heb geen idee of het pijn doet, Veel succes in ieder geval (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:50 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ik vind oren uitspuiten niet erg pijnlijk, sorry.
    Ik ben bang voor donderdag/vrijdag, als ik mijn lippiercing laat zetten. Maar mijn vriend gaat mee, dus ik knijp hem wel fijn ofzo :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zoltan schreef:
    Ik weet niet of het pijn doet dusja, mhh veel succes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Decisions schreef:
    (...)

    Ghehe. Ik niet, dan heb ik juist vakantie (krul)

    *jaloers* ik moet dan naar de kaakchirurg :(
    ze gaan 2 tanden (2 hoektanden)laten trekken en 2 hoektanden die in mijn tandvlees zitten gaan ze bij elk stuk een halve cm weghallen en een goede ketting om heen zetten en dan vast maken aan mijn vaste beugel:(
    gewoon te pijnlijk:(
    OT: volgens mij doet het niet pijn(krul)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn moeder heeft laatst ook haar oren laten uitspuiten en zij zegt dat het helemaal geen pijn doet
    maareh... succes