• wat we en wat niet.

    wel:
    fanficton
    goed nederlands
    twilight
    justin bieber
    humor
    minstend 5 delen

    niet:
    geen drama
    geen hp

    neem een kijkje op mijn profiel, zou ik zeggen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Of kijk om mijn profiel
    sambal4lifeheeft ook een cool verhaal :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    http://www.quizlet.nl/stories/50494/tinkywinkyliefde-ft-justindrewbieber/ Die is gwn geniaal ^^ WEL LEZEN HE? xD & ABO nemen en KUDO doen want hij is gwn te droog en melug en grappig en JB (H)!!!
    P.s zeg maar of je hem gaat lezen & ABO neemt & KUDO doet door mij ;)
    (Als je dat doet)

    XxX - Ik. (H)(flower)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:45 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    She's back


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Never Shall We Die (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ben na 1 jaar niet schrijven weer begonnen [:
    't is een Edward Cullen lovestory, maar wel orgineel.
    Heb nog niet veel hoofdstukken maar probeer er elke dag aan te werken.
    'K hoor graag wat je er van vind :$


    http://www.quizlet.nl/stories/51696/you-are-the-beauty-in-my-life


    a-edward-cullen-love-story/


    its better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not.

    One vampire changed my life.

    Sam (Samantha) is een normaal meisje. Hoewel ze geen vader meer heeft, haar familie bijna nooit ziet en bijna geen vrienden heeft probeert ze toch nog wat van haar leventje te maken.
    Ze krijgt een dagje vrij van school. Ze besluit om een wandeling te gaan maken in het park omdat het sneeuwt. Eenmaal aangekomen gaat ze op een bankje zitten en valt ze in slaap. Zonder dat ze het door heeft komt er iemand naast haar zitten. En wanneer ze wakker schrikt zal haar leven dramatisch veranderen.

    Mijn storie misschien? (A) Till the world ends - Twilight


    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven ^^.


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Klik
    Klik


    Kill them with kindness.

    Left |Tom K.|
    Een klein meisje 5 jaar oud. Haar naam is Sarah. Ze is ongeveer een jaar geleden achtergelaten door haar ouders, ze weet niet waarom. Ze zwerft nu ergens in Duitsland rond. Ze is nooit als vermist opgegeven. Sarah heeft een klein hondje, Dink, noemt ze hem. Dink loopt altijd met Sarah mee. Samen met Dink en haar Poeh Beer tasje loopt ze rond door de straten van Duitsland.
    Zal ze ooit door iemand in huis worden genomen?


    She's a Rebel |TH|
    Wat als je je eigen gang gaat?

    Een verhaal over een meisje in een tehuis, ze leidt haar eigen leven. Niemand zegt wat ze moet doen, niemand zou haar kunnen commanderen. Ze heeft het nu wel goed in dat tehuis, maar wat als haar rebelse gedrag dat teveel voor de andere mensen in het tehuis wordt? Wat gaan zij doen?


    Lees dan vooral even het laatste hoofdstuk/laatste hoofdstuk van beide verhalen
    Dat je even weet dat ik weinig ga schrijven

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 15:54 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    .
    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens.


    You've changed.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Misschien vindt je dit wat.

    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death/


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    look bij mn profiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan