• Vinden jullie dat veel?
    Ik zit pas 2 maandjes op Q.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat vind ik veel ja. Ik weet niet precies hoe lang ik er al op zit, al wel een tijdje geloof ik, en ik heb er nog geen 400!

    EDIT: Ik zit hier sinds 25 oktober vorig jaar.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 13:32 ]

    Captain schreef:
    (...)
    En dat zeg jij met je 24528 posts? :')

    Ik kom aan zoveel vanwege het offtopic, niet omdat ik op elk topic reageer.


    -

    Rooftops schreef:
    Dat is wel veel ja. (krul)

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af hoeveel van jou posts dan ook echt nut hebben gehad, ik gok de helft eigenlijk maar. -niet lullig bedoelt, ook niet al mijn posts zijn echt nuttig geweest- Maar je zet best wel veel nutteloze reacties vind ik. :'D Dan krijg je er ook snel heel veel.


    I´m nothing special.

    Ik heb er in de 4000 en zit sinds juli op Q. Bijna een jaar dus :]
    Maar het heeft lang geduurd voor ik het forum ontdekte.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik kom aan zoveel vanwege het offtopic, niet omdat ik op elk topic reageer.

    Zo erg is dat nu ook weer niet, op elke topic reageren. Als je iets te zeggen hebt moet je dat vooral doen.
    Ik zie het probleem ervan in ieder geval niet in.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Zo erg is dat nu ook weer niet, op elke topic reageren. Als je iets te zeggen hebt moet je dat vooral doen.
    Ik zie het probleem ervan in ieder geval niet in.

    Aaaah bedankt! (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is maar een getal O.o


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Captain schreef:
    (...)
    Zo erg is dat nu ook weer niet, op elke topic reageren. Als je iets te zeggen hebt moet je dat vooral doen.
    Ik zie het probleem ervan in ieder geval niet in.

    Jou mening boeit me niet (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jou mening boeit me niet (krul)

    Wow... wat een teleurstelling. Ik dacht dat je redelijker en volwassener was. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wow... wat een teleurstelling. Ik dacht dat je redelijker en volwassener was. (:

    Dat moet ik je helaas teleurstellen idd (:

    En ik bedoelde niet dat het erg is als je op elk topic reageert, maar als mensen iets vragen en je zet er neer 'weet ik niet' daar irriteer ik me aan. Dan kom je idd wel aan je fb natuurlijk. En sommige die quoten ook gewoon iedereen, dat vind ik dan nogal kansloos maargoed. (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat moet ik je helaas teleurstellen idd (:

    En ik bedoelde niet dat het erg is als je op elk topic reageert, maar als mensen iets vragen en je zet er neer 'weet ik niet' daar irriteer ik me aan. Dan kom je idd wel aan je fb natuurlijk. En sommige die quoten ook gewoon iedereen, dat vind ik dan nogal kansloos maargoed. (:

    Dat vind ik ook niet zo tof. Meestal reageren ze niet eens op de beginpost. D:
    Maar zij reageert wél normaal voorzover ik weet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook niet zo tof. Meestal reageren ze niet eens op de beginpost. D:
    Maar zij reageert wél normaal voorzover ik weet.

    Nouja ik ken haar niet, dus geen idee hoe zij reageert. Maar ik vind het niet nodig om een topic te maken erover en er een soort van over op te scheppen. Doe ik toch ook niet :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja ik ken haar niet, dus geen idee hoe zij reageert. Maar ik vind het niet nodig om een topic te maken erover en er een soort van over op te scheppen. Doe ik toch ook niet :')

    Ik schep er niet over op. Ik ben gewoon blij want ik begon ooit met ''0'' (aa)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja ik ken haar niet, dus geen idee hoe zij reageert. Maar ik vind het niet nodig om een topic te maken erover en er een soort van over op te scheppen. Doe ik toch ook niet :')

    Ze heeft gewoon al dagen niks te doen, hahaha. Ze maakt voortdurend topic over vanalles en nog wat de laatste tijd en ze had nu waarschijnlijk geen inspiratie meer, haha, sukkeltje. <3


    Where there is a sea there are pirates...