• Nou ja, niet echt natuurlijk. (A)
    Maar hij is echt zo'n creep!
    En hij is echt overbehaard op zijn armen, brr.
    En als hij lacht is het zo'n typische horrorlach.
    Kortom, ik beschouw hem als een alien. (krul)

    Welke leraren vinden jullie nu creeps en waarom?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Marquise schreef:
    de meeste vallen best mee bij ons :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De meeste leraren bij mij zijn wel cool. Maar wij hebben gewoon een rare school xd. Mijn wiskunde leraar woont nog bij zijn ouders (hij is eind 30) en is gewoon net een leerling. Als hij in de klas zit, dan zien mensen die binnen komen lopen hem gewoon over het hoofd, hij gooit nog met spullen (als iemand vervelend is, dan gooi je weleens iets, op die manier) en hij is eigenlijk heel grappig en cool.
    Van natuurkunde mogen we op vrijdag het 6e uur altijd thee drinken. Wij kopen theezakjes, koeken en we hebben bij de zeeman een waterkoker gekocht met de klas, haha. We hebben dan een blokuur en het 2e uur mogen we dan thee drinken.
    Mijn maatschappijleraar is nogal links en mijn klas is nogal rechts, dus alles draait altijd uit op discussies en hij legt de stof op zo'n vrolijke toon uit dat je je niet verveelt.
    Nederlands is alleen niet leuk omdat ze slecht les geeft en iedereen onvoldoende staat (nou ja, ik sta een 7,3, maar ik snap mijn klas). Engels die is gewoon aardig, kan je mee praten, maar ze is vrij normaal. Die van scheikunde is gewoon zo'n typische leraar: streng, kan wel les geven, maar meer is ze niet.

    Het valt wel mee, haha.


    To live would be an awfully big adventure