• yo dude's en dudette's :D xD

    ik woord helle maal gestord door die apen die over slotjes op zetten :@ echt om de nutlosen dingen gaan ze er slotjes op zetten DOE NORMAAL ZEGokey als je ergens een slotje op zet omdat daar ruzzie is prima maar omdat mensen een gesprek houden die hun dan zinloos vinden SLAAT TOCH ERGENS OP miss vinden wij jou forum shit wel kansloos iedereen heeft recht om tezeggen wat hij vind of denken PUNT maar nee die achtelijk ****** hier zetten er dan een slot op waarom ben je zo kansloos dat je over al een slot op moet zetten laat mensen lekker een topic maken over iets wat voor hun cool is of wat hun boeient vinden om een topic over temaken doen die shit gasten toch ook :@ dus rot op met je slotjes zet er allen een slotje op zal er ruzzie onstaat er anders laat hem gewoon open staan

    ps. een bericht voor de homo die het slotje heeft gesloten :@ *BoHARTtom dus* rot op met je stotjes :@ echt ga niet lullen ofzo hier komt ruzzie wand er was geen ruzzie :@

    en een bericht voor de mensen die het met me eens zijn THNX :D jullie zijn echt top mensen (Y) :D

    zo ik heb gesproken wie heeft er een meening over :D

    ps kom niet met zulke berichten van chill out

    Uuh, een tijd ervoor was hier al fikse ruzie over en we hebben het uitgepraat met de mods en wij de mensjes hier op quizlet, ik was ook eerst boos op de mods maar nu ze hun mening hebben gezegd versta ik hun nu ook wel.
    Dus begin hier nu WEERAL geen ruzie over te maken.

    Ammen :3


    Take My Hand Take A Breath ...

    heey ik heb ook zo een topic gemaakt ben het helemaal beu dit gedoe ze liggen quizlet egwoon helemaal te verzieke


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^