• wie is hier allemaal bang voor vandaag?,ik vind het wel spannend als het 6 uur is maar denk niet dat iedereen in 1x dood kan gaaan


    Where words fail, music speaks

    Derjuist om 11 na 11 gingen we ook doodt, dus dat is allemaal Bulshit. Ooit zullen we vergaan maar dat is nu nog niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil POTC vananavond nog zien, dus moeten ze nog maar even wachten. Ik ben er niet bang voor omdat het toch niet gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Haha. Het gaat ook niet in een dag maar in de periode van 21 Mei tot 21 October. Ook is het om 5 uur in Nederland, Dan is het 6 uur in Jeruzalem en start het begin van het einde.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik geloof er totaal niet in.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sensei schreef:
    Haha. Het gaat ook niet in een dag maar in de periode van 21 Mei tot 21 October. Ook is het om 5 uur in Nederland, Dan is het 6 uur in Jeruzalem en start het begin van het einde.


    Volgens mij is dat allang begonnen.


    Your make-up is terrible

    Sensei schreef:
    Haha. Het gaat ook niet in een dag maar in de periode van 21 Mei tot 21 October. Ook is het om 5 uur in Nederland, Dan is het 6 uur in Jeruzalem en start het begin van het einde.
    ik ben nu echt bang lowl


    Where words fail, music speaks

    Sensei schreef:
    Haha. Het gaat ook niet in een dag maar in de periode van 21 Mei tot 21 October. Ook is het om 5 uur in Nederland, Dan is het 6 uur in Jeruzalem en start het begin van het einde.


    ik snap het niet(cat)

    en eigenlijk word ik hier best wel bang van..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Volgens mij zijn we dan toch al dood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    BigTimeCrush schreef:
    (...)

    ik snap het niet(cat)

    en eigenlijk word ik hier best wel bang van..
    me 2


    Where words fail, music speaks

    Ik hoop dat we voor vijf uur doodgaan dan. :Y) Anders moet ik nog werken van tevoren en daar heb ik niet zo'n zin in :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    1 zin.
    We.gaan.niet.dood.er.gaat.niks.gebeuren.behalve.saaiheiddieheerstinmijnhuis.
    het is gewoon onmogelijk_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    1 zin.
    We.gaan.niet.dood.er.gaat.niks.gebeuren.behalve.saaiheiddieheerstinmijnhuis.
    het is gewoon onmogelijk_O_
    haha xD iedereen zegt verschillende dingen wat is nu de waarheid?


    Where words fail, music speaks

    soREAL schreef:
    (...) ik ben nu echt bang lowl

    Waarom ben je bang?
    Het is gewoon allemaal onzin.
    Die kerel die het bedacht heeft wou gewoon eventjes de mensen de stuipen op het lijf jagen. Ook al is dat bij bijna niemand gelukt.
    Bovendien heeft hij dit al een keer eerder voorspelt en toen was het ook niet uitgekomen. :')
    En trouwens, er zijn zoveel voorspellingen geweest dat de aarde zou 'vergaan' en geen enkele is uitgekomen.

    come on...
    Vorig jaar om 10 over 10 op 10-10-2010 zou de wereld worden overgenomen door DOLFIJNEN EN ALIENS:P

    Boxman schreef:
    come on...
    Vorig jaar om 10 over 10 op 10-10-2010 zou de wereld worden overgenomen door DOLFIJNEN EN ALIENS:P

    Hahahaa lol!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.