• Wtf,
    Mijn moeder zei dat pakjesavond naar 9 Mei is verplaatst?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    BigTimeCrush schreef:
    er komt een extra aflevering van het sinterklaas journaal vanavond om 19:50.. mijn broer zei dat gisteren..

    lijkt me lullig als die acteur ermee stopt, en ze dat op het sinterklaas journaal gaan zetten

    damn ik doe nu hard mijn best om niet in lachen uit te barsten XO

    ja idd dan kunnen ze gwn een nieuwe pakken xD dat merken die kinderen tog nie


    Where words fail, music speaks

    soREAL schreef:
    (...)
    ja idd dan kunnen ze gwn een nieuwe pakken xD dat merken die kinderen tog nie


    wel als ze zeggen dat die acteur ermee stopt.. :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    BigTimeCrush schreef:
    (...)

    wel als ze zeggen dat die acteur ermee stopt.. :P
    ja:P


    Where words fail, music speaks

    soREAL schreef:
    (...) ja:P

    Ik denk niet dat ze dat zeggen.Want wat moeten kleine kinderen dan geloven (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ze zeggen NOOIT dat Sinterklaas is veranderd. Hij komt met de boot aan en dan zie je gewoon plotseling iemand anders, dat wordt niet voorgemeld.

    Volgens mij gaan ze vertellen dat de boot kapot is en dat de kinderen een eigen ontwerp kunnen inzenden of iets dergelijks


    Today will be Girl's Day party with you~



    We krijgen een nieuwe goedheiligman

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 12:46 ]


    ars moriendi

    Moewhahaha (duivel)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Haha, late 1 april grap?

    Pff Sinterklaas komt toch vertellen dat de wereld vandaag niet is vergaan..

    of hij zegt dat hij wel vergaat en hij gaat in een grote onderzeeër heen dan onderwater en zo overleeft..

    Ja.. heb de film 2012 gezien XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you