• Hier heb ik zojuist zóóóóóóó hard om moeten lachen en ik wilde het gewoon even met jullie delen :Y)




    Voordat jullie in paniek raken of jullie ogen wegbranden of jullie je 'scheldwoordenvomit' al klaar hebben, de foto is fake. Ik vond hem wel ontzettend vermakelijk. Ik denk alleen wel dat hij echt op een gorilla zal lijken door zijn donkere haar als hij echt een flinke baard neemt, haha. (pirate).

    Dus wat zeggen jullie; with or without?

    Edit/ps: Niet boos worden om de dingen die ik zojuist zei als je fan ofzo bent. Ik hou van Frits, dus als ik al iets negatiefs zeg, meen ik er toch geen bal van :Y)(nerd)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 0:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    (...)
    Frits Fraulitz, Johny Kaulitz, Blom Blauwlitz, Bill Fraulitz, Bill Vouwfiets, Smokeyo Hotel. Zo kunnen we nog wel even doorgaan (nerd)(pirate). Had verwacht dat de meeste het begrip 'Frits Fraulitz' ondertussen wel zouden kennen op Quizlet, aangezien ik dat al zo'n miljard keer gezegd heb en hem volens mij normaal gesproken niet eens meer bij zijn 'echte' naam noem :"DDD


    Bill Vouwfiets _O_


    -

    without!!!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ShaunDiviney schreef:
    (...)

    Bill Vouwfiets _O_
    O haha en Herr WNF :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    zonder is baard is mooier


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney