• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.




    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 11:26 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Goedemorgen! (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eindelijk heb ik een leuk idee voor Lien! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    'Goeie'morgen.


    Tears are words the heart can't say.

    Good morning! *O*
    Oh, wat is er, Nikki?
    (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gisteren was ik doodop van de sportdag en heb ik nog eens migraine gekregen ook, nu heb ik overal spierpijn en heb ik weer koppijn, maar ik moet leren.


    Tears are words the heart can't say.

    Hè gatverdamme,
    Wat heb je dan allemaal gedaan met de sportdag?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Squash, spinning, zumba en dan normaal klim maar dat heb ik vervangen door nog eens squash. Maar de spinning heeft ons allemaal een beetje vermoord en dan zei hij nog doodleuk het zou wel eens goed kunnen dat je morgen nog aan mij denkt.


    Tears are words the heart can't say.

    Wat is spinning (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Op een fiets zo op muziek. Geen idee hoe ik het juis moet uitleggen. Ik wet alleen dat ik het niet snel terug zal doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, dat zou ik ook niet doen! Beterschap nikki! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hha Dankje. Als het geen verplichtin was geweest had ik het zeker niet gedaan.
    Nu ga ik iet nemen tegen mijn hoofdpijn en leren. Bye en mss tot deze middag (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben vanmiddag werken! (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oh, mss tot ergens in de late voormiddag dan, het leren hou ik nog toch vast niet lang vol. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Hha het gaat nog grappig worden vandaag nu zit er een kussen achter mijn rug en een deken onder mijn kont. Ik heb nog geen flauw idee hoe ik de trapen deftig af ga raken. Njha dan blijf ik wel boven.


    Tears are words the heart can't say.

    Vandaag vergaat de wereld (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John