• Zoveel lezers en abbonees krijgen? :X
    Altijd als ik een story hebt dan krijg ik
    0-3 reacties en een paar abbo's, maar
    als ik het dan laat beta readen? Enkel
    positief advies x] Dus..

    Wat is jullie geheim? =p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Echt he.
    Ik maak ook een topic aan en niks, he...
    En spotlight mag en wil ik niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, idd, same problem here :'D
    Mijn promoot topics helpen ook niks ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ja dat is een goeie.
    Ik weet niet hoe ik er aan kom :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb 1 keer in top 5 gestaan met een oud verhaal, jammer genoeg dat het toen niet eerlijk verdiend was. Maar daardoor had ik wel zo'n 100 abo's. Als ik een nieuwe story aanmaakte deed ik altijd reclame maken bij die story en dan kreeg ik best wel veel abo's. Nu heb ik vaak trouwe lezers. Ik moet wel zeggen toen ik een tijdje met Q gestopt was, was het wel moeilijker om weer aan meer abo's te raken.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 16:08 ]


    <3

    Endure schreef:
    Haha, idd, same problem here :'D
    Mijn promoot topics helpen ook niks ;l

    Komt waarschijnlijk omdat iedereen kijkt onder welk forum de topictitel schuilt. En als ze zien staan 'stories promotie' klikken ze niet... ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Promoten in topics waarin mensen naar een verhaal zoeken, over Justin Bieber schrijven of in de spotlight zetten? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm, ligt idd wss ook aan je bekendheid op Q :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja. Bekendheid. Daar gaat het om.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tja gewoon in de spotlight zetten. Ik heb ook weinig abo's. Mijn hoogste was eens 76, maar ja. Dat verhaal is al afgelopen.

    Endure schreef:
    Hmm, ligt idd wss ook aan je bekendheid op Q :'D


    Nou niet helemaal, want ik ben ook niet echt bekend, maar mijn verhaal heeft toch veel abo's. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Zet hem ten eerste in de spotlight en promoot hem op het forum
    - Neem een origineel verhaal, zodat de mensen het leuk vinden
    - Een leuke verhaallijn
    - Goede grammatica en spelling
    - Volgens mij wordt trouwens de fan-fiction vaker gelezen dan de onbekende personen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het ligt aan het onderwerp :-)

    Professor schreef:
    (...)

    Nou niet helemaal, want ik ben ook niet echt bekend, maar mijn verhaal heeft toch veel abo's. :')


    Vaak wel (: Bijv. cthulu is behoorlijk bekend en krijgt ook al gauw veel abo's zonder ook nog maar een chapter te hebben gepost xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Vaak wel (: Bijv. cthulu is behoorlijk bekend en krijgt ook al gauw veel abo's zonder ook nog maar een chapter te hebben gepost xd

    Maar dat komt omdat iedereen weet dat Nance fucking goed kan schrijven, ouwe. Daarbij komt dat ze ook awesome storylines heeft en shit. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Endure schreef:
    (...)

    Vaak wel (: Bijv. cthulu is behoorlijk bekend en krijgt ook al gauw veel abo's zonder ook nog maar een chapter te hebben gepost xd


    Haha dat is inderdaad waar en dat is meestal wel bij dezelfde. Maar ja, wat doe je eraan? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking