• Hoi,het gaat niet echt over Quizlet,maar hoe kom ik aan vrienden (op Q. natuurlijk) ik heb er nog maar een... of hoort dit topic hier niet?


    All I wanna do is lose control

    Gewoon, beginnen te praten tegen mensen. Soms zul je geen antwoord krijgen, dat is een 'subtiele' hint dat mensen geen tijd/zin hebben. Maar iedereen maakt uiteindelijk wel vrienden hier. Don't worry, komt vanzelf.(:


    everything, in time

    Geloof me, die komen vanzelf. Ga jezelf alleen niet opdringen, dat vinden mensen irritant.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Geloof me, die komen vanzelf. Ga jezelf alleen niet opdringen, dat vinden mensen irritant.


    Ok ik zal het eens,proberen ;)


    All I wanna do is lose control

    Ik wil wel vriend zijn
    (bloos)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stuur gewoon iemand een gastenboekbericht. Hoe nuttelozer de inhoud, hoe groter de kans dat je aan de praat raakt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gewoon beginnen praten tegen diegene waar je vrienden met wilt zijn.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 11:06 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gewoon beginnen praten, je merkt vanzelf wel of het klikt of niet. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jezelf zijn (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het persoonlijk een beetje sneu als je echte vrienden hier gaat maken.
    Ik ben niet zo van het meeten enzo.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik begin meestal met een openingzin, bijvoorbeeld iets wat zij leuk vinden, ik ook leuk vind


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Tsja, wat zijn vrienden.. =') Als ik een paar keer berichtjes heb uitgewisseld met iemand hier, noem ik 'em nog niet meteen vriedn in ieder geval :')


    ars moriendi

    Snor schreef:
    Ik vind het persoonlijk een beetje sneu als je echte vrienden hier gaat maken.
    Ik ben niet zo van het meeten enzo.

    Dan zijn er héél véél sneue Q'ers (nerd)
    OT: Vaak als ik Off-topic ga (Off-topic betekend in een topic over bv lipgloss gaan praten over konijntjes, dus dingen die totáál niks met het topic zelf te maken hebben, daar over gaan praten) ga ik Off-topic met (redelijk) onbekende, en tijdens het Off-topic gaan, liggen we helemaal plat enzo, totdat een moderatortje ons halt toe komt roepen en dan kletsen we in GB gezellig verder.

    Zowiezo moet je niet bang zijn om één keertje Off-topic te gaan ofzo. De Mods zijn best lief en als je het niet te vaak doet en stopt als ze het vragen vinden ze het wel oké. Maar natuulijk is het beter om gewoon in iemands GB te gaan praten :'D