• (krul)

    Hiero 18 (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Bij de bieb waar ik bij zit is het tot 18. Ik kreeg 10 strippen toen ik 18 werd, en dan kon je 10x een boek gratis lenen. Daarna kan je er voor kiezen om een abonnement te nemen of geen lid meer zijn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Iedereen die zegt: Altijd!

    Wrong.

    Junns schreef:
    Uh altijd x)
    Tenzij je je boeken te laat inleverd, waar ik dus vaak schuldig aan ben.


    HAHAAH same. ik heb nou ongeveer $13,- op mijn VERDWENEN kaart staan. ergh toch, HAHAH.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Niet bij ons.
    Misschien is dat zo'n België/Nederland verschil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    bij de openbare bibliotheek is het tot 16, op je 17e moet je 37 euro betalen, en vanaf 18 is het 72 euro...

    Hel schreef:
    bij de openbare bibliotheek is het tot 16, op je 17e moet je 37 euro betalen, en vanaf 18 is het 72 euro...


    Fuck D:

    Erato schreef:
    Niet bij ons.
    Misschien is dat zo'n België/Nederland verschil.

    Waar woon jij?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mweh bij ons is het tot 18 jaar, en met ooievaarspas is het gratis

    Ehh weet niet.. ff kieken..

    bij mij 18... en dan is et 25 per jaar
    Maar dan heb je de standaard ding

    je hebt large medium small en flexpas?

    mijn bron

    hij staat op Veendam want daar woon ik !! XD
    andere stadjes kijk maar ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Waar woon jij?

    Oost-Vlaanderen. Ik ben 19 en heb nog nooit een cent moeten betalen, tenzij ik mijn boeken te laat inleverde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    (...)
    Oost-Vlaanderen. Ik ben 19 en heb nog nooit een cent moeten betalen, tenzij ik mijn boeken te laat inleverde.

    Ik in west-vlaanderen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dominance schreef:
    (...)

    Fuck D:


    Nevermind, dat is ook alweer veranderd :/

    Word nu lid van de bibliotheek!
    U kunt zich inschrijven via dit formulier.

    Kosten abonnement (voor 12 maanden) per 1 april 2011


    tot en met 17 jaar gratis
    18 jaar en ouder € 35,00 (standaardabonnement) en € 49,00 (topabonnement) (info)
    (bij machtiging tot automatische incasso € 1,00 korting)

    Alleen is dit de prijs in Enschede, geen idee of het voor andere steden ook weer anders is, zal haast wel in dit geweldige land xD

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik in west-vlaanderen..

    Weird. Grote of kleine stad?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hel schreef:
    (...)
    Alleen is dit de prijs in Enschede, geen idee of het voor andere steden ook weer anders is, zal haast wel in dit geweldige land xD


    Bij mij is het anders ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you