• Ik zit telkens het liedje Sunshine In My Sky te luisteren van Kate Voegele en ik vind het zinnetje 'You could swing me low and call me Rosalita" zo leuk, ik kan het niet helpen. :--)
    Hebben jullie ook een liedje waar een zinnetje inzit dat je echt fijn/leuk/grappig vindt?

Ik ga altijd helemaal los als ik "I wanna take a ride on your discostick" hoor in Love Game van Lady GaGa, haha. :Y)

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ehm.. ik vind het zinnetje All the things she said van het liedje All the things she said van t.A.T.u xD

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Kate Vogele, uh. Ik moest gisteren nog op haar kop kijken bij OTH. :/
    Ik heb eigenlijk zoveel liedjes waar ik zinnetjes leuk/fijn/grappig vind. De teksten van The Lonely Island vind ik bv. allemaal grappig. (cat)

Jaa.
    "And we'd learn how our bodies worked"
    van Death Cab For Cutie - We Looked Like Giants, dat vind ik zo'n leuk zinnetje, ook op de manier dat ie dat zingt :9~

As travars

I'm beautiful in my way
    cus god makes no mistakes..

alleen ik kan hem nooit zeggen dat ik hem 100% meen ;D dus ik verander die eerste zn dan meestaal zo dat het voor een ander is

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Then I'll jump for you

It is better to reign in hell than to serve in heaven.