• Ik had ooit een topic aagemaakt, over een meeting in Tilburg. Toen ik offline was, is dit topic gesloten, met het bericht dat iemand anders hem over had genomen. Ik heb hier toen niet meer van gehoord, dus dacht ik: ik kan er wel weer mee verdergaan.Duss...


    Wie willen komen?
    - FinalDay
    - soRADIANT
    - LostInPain
    - Louisaa
    - Recidivism
    - Knoxville

    Welke data?

    Dinsdag 14 juni, leek mij een goede..
    Mensheid, ik kan sowieso niet op de 13e (cat)

    Naamveranderingen graag doorgeven!


    Wat moet ik meenemen?
    - Iets lekkers, ofzo ;')
    - Als je wilt, geld.
    - Belangrijk: Goede zin!
    - Drinken..

    Waar en hoelaat?

    Bij de AH, op het station lijkt mij een goede plek, dat is nogal centraal.. En ik zat te denken aan 12:00, of is dat te vroeg voor sommigen, i.v.m. treinen, enzo?


    EDIT:
    Guys, I'm really sorry, maar je moet zelf drinken regelen, omdat degene die het eigenlijk zou regelen, op het laatste moment, nog af heeft gezegd.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 10:37 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ben der dan xd


    Where words fail, music speaks

    GrasSprietje schreef:
    WACHT!
    Dinsdag, heb ik de Expositie, die kan ik écht niet afzeggen. Ik heb er het hele schooljaar aan gewerkt, er héél veel tijd, geld en moeite in gestoken, dus ik kom niet als het Dinsdag is. Kan het niet Zondag ofzo? Want ik denk dat als jullie Dinsdag de meeting houden, jullie daar met z'n tweeën staan.

    Ik kan écht niet op een andere datum. Zondag al helemaal niet, want dat is in mijn huis, kind of, 'familie dag'...


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Ik kan écht niet op een andere datum. Zondag al helemaal niet, want dat is in mijn huis, kind of, 'familie dag'...

    Lieve schat, je moet weten:
    Als je een meetin organiseerd, is het belangerijk dat je zelf komt, maar nóg belangerijker, is dat er zo veel mogelijk andere mensen komen. Desnoods schuif je het een week op, of offer je jezelf op. Ik heb ook een paar keer mijn eigen meeting moeten missen, omdat anders bijna niemand kon komen. Maar wat ik voorstel, is een week opschuiven. Want anders word dit een 2 personen meeting, van jíj en je vriendin.

    GrasSprietje schreef:
    (...)
    Lieve schat, je moet weten:
    Als je een meetin organiseerd, is het belangerijk dat je zelf komt, maar nóg belangerijker, is dat er zo veel mogelijk andere mensen komen. Desnoods schuif je het een week op, of offer je jezelf op. Ik heb ook een paar keer mijn eigen meeting moeten missen, omdat anders bijna niemand kon komen. Maar wat ik voorstel, is een week opschuiven. Want anders word dit een 2 personen meeting, van jíj en je vriendin.

    Der zullen wel meer mensen komen, dat weet ik zeker. En het is niet mijn bedoeling dat er zoveel mogelijk mensen komen, ik wil gewoon nieuwe mensen leren kennen, voor de gezelligheid..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ben het eerlijk gezegd met grasprietje eens er zullen weinig mensen komen de lijst zegt wel iets anders maarja.

    veel mensen hebben gewoon school ik onder andere ook en het lukt me niet om vanuit school nog naar tilburg te gaan dan ben ik er om 5 uur. ik zou een andere datum genomen hebben :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    GrasSprietje schreef:
    (...)
    Lieve schat, je moet weten:
    Als je een meetin organiseerd, is het belangerijk dat je zelf komt, maar nóg belangerijker, is dat er zo veel mogelijk andere mensen komen. Desnoods schuif je het een week op, of offer je jezelf op. Ik heb ook een paar keer mijn eigen meeting moeten missen, omdat anders bijna niemand kon komen. Maar wat ik voorstel, is een week opschuiven. Want anders word dit een 2 personen meeting, van jíj en je vriendin.


    Ik kom ook lawl


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik neem een zakje snoephartjes mee ^^


    Where words fail, music speaks

    nore ik wil yogi ^^


    Where words fail, music speaks

    Ik heb toetsweek dan :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wat een gezeur ahaha geen alcohol he. mn pa gaat het zo metgeen halenxD dus als je nog wat wilt zeggen pliese


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    eey ik ben het vriendje van mispattinson. ze gaat niet meer mee. ze wordt bedreigd op q en mag niet meer.

    grzzzz


    love yvonne

    loveyvonne schreef:
    eey ik ben het vriendje van mispattinson. ze gaat niet meer mee. ze wordt bedreigd op q en mag niet meer.

    grzzzz


    zoals mijn vriendje het zegt. ik word nu een of twee dagen door een ruzie met iemand door mensen bedreigd die neit eens weten waar het over gaat. ik heb besloten dat ik niet meer kom ik had trouwesn tog niet gemogen. ik hoop dat jullie optijd drinken kunnen gekocht krijgen. sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mispattinson schreef:
    (...)

    zoals mijn vriendje het zegt. ik word nu een of twee dagen door een ruzie met iemand door mensen bedreigd die neit eens weten waar het over gaat. ik heb besloten dat ik niet meer kom ik had trouwesn tog niet gemogen. ik hoop dat jullie optijd drinken kunnen gekocht krijgen. sorry

    Juist, heel handig, hoor..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    o.o:O
    achja, ik heb er tog wel zin in hoor!


    Where words fail, music speaks

    Ik kom zeker niet. Dan zou ik mee dan een uur heen in de bus moeten zitten om een kwartier daar ofzo rond te lopen en daarna weer ongeveer een uur terug. Dat vind ik een beetje tijd verspilling


    "Ignite, my love. Ignite."