• Die zo paniekerig is..?
    Want ik ben al mijn hele leven ontzettend panisch voor kleine dingetjes. Als ik een pijnte hier heb of een pijntje daar begin ik helemaal te trippen.
    Nu heb ik dus al 3 dagen een blaasontsteking en 3 dagen dus ook rugpijn (bij mijn nieren) en soms is het snachts zo erg dat ik er niet van kan slapen.
    Het klinkt echt heel dom maar om de stomste hoofdpijn denk ik dat ik een hersentumor heb, bij jeuk aan mijn hoofd denk ik aan luizen, bij een griepje denk ik dat ik doodga. Ben ik de enige die zo panisch is voor stomme dingen zoals, ja, dit?
    Ik ga nu dus binnenkort bloedprikken in verband met mijn blaasontsteking. Nu ben ik zo ontzettend bang dat er iets ernstigs gaat uitkomen. Ik maak mezelf echt gek.


    Rainbows on my staircase ~

    Nee, ik ben ook zo. Iets minder erg, maar toch wel panischer dan andere mensen denk ik zo :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben niet zo,omdat ik genoeg kennis van het lichaam enzo heb dat ik weet wat er aan de hand kan zijn,en niet snel bang ben.

    Er komt heus niets erg uit. Rustig blijven en rustig ademhalen.Het komt allemaal wel goed hoor. Als het echt erg is dan had je wel meer gemerkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat heb ik ook..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dat heb ik ook..
    Dat is echt zo kut he. Dan ben ik zo bang. Ook nu met die rugpijn, dan denk ik dat ik botkanker heb ofzo, of een nieraandoening. Jezus.


    Rainbows on my staircase ~

    Nee, dat heb ik niet zo gelukkig. Oké, af en toe misschien een beetje.


    <3

    Daar heb ik eigenlijk geen last van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    0VERD0SE schreef:
    (...)Dat is echt zo kut he. Dan ben ik zo bang. Ook nu met die rugpijn, dan denk ik dat ik botkanker heb ofzo, of een nieraandoening. Jezus.

    Je hebt gewoon last van ontstoken nieren, niets ergs (: Ik weet hoeveel pijn het doet, ik heb het ook gehad.. Ik kon gewoon huilen van de pijn in mijn onderrug, maar het is niets ernstigs


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    je bent niet de eerste er zijn meer mensen. mijn vader heeft het ook als die al een bultje voelt ofzo denk hij dat die kanker of iets anders heeft echt vervelend is dat voor hem en voor anderen het heet hypochondrie wat hij heeft misschien helpt het :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ja, dat had ik ook. Als mijn hoofd kriebelde, dacht ik meteen dat ik luizen had. (': Of ik kan de hele tijd piekeren om dingen. Maar zo erg als jij ben ik nou ook weer niet. (; Dus als ik ziek ben ofzo denk ik heus niet dat ik doodga.
    -BTW: Dit is volgens mij een stoornis, niet slecht bedoeld ofzo-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hmm daar heb ik geen last van, maar het lijkt me best vervelend als je dat steeds denkt ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, zelf heb ik dat niet echt, ik heb wel deze week even gedacht 'Shit, straks heb ik iets aan mijn blinde darm' omdat ik steken in mijn zij had, maar het is gelukkig niks ernstigs (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat heb ik soms ook :X
    Zoals ik moet over een paar maanden geopereerd worden omdat mijn wijsheidstanden eruit moeten , en dan denk ik altijd van 'stel' dat er iets misloopt of ik doodga..
    Argh das kut xD

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 12:07 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Meestal heb ik daar geen last van, soms wel. Maar dan is het altijd zo dat er eerst lijkt dat er niets aan de hand is, maar dan is het dat uiteindelijk wel. Dus dan was het ook weer logisch dat ik half panisch was.

    en toen ik de eerste keer ongesteld was dacht ik dat ik doodging(A) (ik was 10 oke xd)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 21:26 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik ben helemaal hetzelfde als jij!
    Gisteren kreeg ik nog een bijensteek in mijn nek en ik dacht dat ik dood zou gaan aan een of andere enge ziekte dat het me gaf. Uiteindelijk leef ik nog, gelukkig. ;x
    Als ik hoofdpijn heb, wat amper voorkomt, denk ik ook aan zoiets ernstigs. Als ik nog maar een inieminiedruppeltje bloed verlies door iets belachelijk denk ik ook dat ik veel bloed ga verliezen. Laatst stak er een veiligheidsspeld een halve centimeter in mijn vinger en ik begon te panikeren als een gek want het bloed stroomde eruit. Mijn tranen dus ook, lol. En ik dacht serieus dat ik zou doodbloeden. Dus belde ik mama. En je zag zelfs mijn aders opzwellen. O.o

    Zo kan ik een heel boek schrijven over mijn paniekerigheid! (; Er word ook gezegd dat ik té snel panikeer. En ik weet dat, dat zo is. Maar ik kan er niks aan doen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Poseidon schreef:
    Dat heb ik ook..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.