• Hopelijk staat tie goed
    Moet ik nu naar een Kaak chirurg o.o . Namelijk ik heb 2 hoektanden en die zijn nog niet door gekomen. wat blikt dus ze groeien in mijn tandvlees naar elkaar toe en kunnen ze mijn wortels van mijn andere tanden beschadigen. het is zeldzaam en helemaal zeldzaam om dat het bij mij alle 2 is. O.o ik krijg dus een buitenboord beugel en later ook volgens mij een platjes. Bij de kaak chirurg gaan ze eerste de melk hoektanden eruit trekken en dan mijn tandvlees bij alle bij de kanten 1/2 cm er uit halen. Gouden ketting om de hoektanden zodat ze goed getrokken worden en vast gemaakt aan de beugel O.o
    Als ik het niet doe is het 20-30% kans dat ik later niet meer kan normaal slikken , eten en praten :S ik heb dus geen keus gelukkig ben ik 100% verzekerd_O_het duurt in totaal 2,5 jaar voordat alles weer goed is. en dan ben ik 16(cat).
    Ik vindt dit niet zoo leuk(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat klinkt minder prettig..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ach, 2.5 jaar is lang, maar dan moet je maar eens nadenken hoe lang je met een mooi gebit rondloopt en hoe lang je dan normaal kan eten/spreken =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken iemand die ook zoiets had, en die was er eh... niet echt blij mee. (':
    Sterkte!


    your eyes are like stars in the night.