• Nog steeds geen idee wat dit thuishoord. Nu zit ik wel op mijn eigen acount en niet op een gezamenlijk acount

    Ik zoe dus iemand om mee samen te schrijven omdat ik dat erg leuk vindt
    Ik verzin wel een idee enzo
    Ik vind het handig om dan een apart acount aan te maken waar die story op komt te staan
    Iemand?
    Hier wat ideetjes
    Op een avond, als de 14 jarige hupeldepup alleen thuis is slaat de bliksem in. Er verschijnt een poort. Hupeldepup wordt er naar toe getrokken en komt terecht in de wereld van de grieke goden en godinnen. Met behulp van Depup, een jonge godin, probeert ze te ontsnappen
    Gezellig op Zomerkamp denkt Lu, maar het pakt anders uit. Nog voordat ze op plaats van bestemming is wordt ze ontvoerd. Het blijkt dat ze in de handen van beruchtje mensen smokkelaars terecht is gekomen. Samen met La, die er al een poosje zit, probeert ze te overleven en misschien zelfs wel te ontsnappen
    2 verschillende tienermeisjes die 1 ding gemeen hebben. Ze zijn door verkrachting zwanger geworden. Ze komen allebei terecht in een opvangte huis voor tienermoeders. Ze moeten samen in één ruimte wonen en langzaam bloeit er vriendschap op

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 14:10 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel :)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    In een soortgelijk topic plaatste ik ook al een reactie, maar degene die het topic startte, antwoordt nu niet meer. Duss... hier maar opnieuw mijn reactie:
    "Oooh, ik wou ook al zo'n topic opstarten! :d
    De laatste tijd verveel ik me ook en heb ik echt zo'n zin om te schrijven! Enkel weet ik niet voor wie en waarover precies, dus met 2 leek het me idd veel leuker. Vroeger schreef ik samen met m'n vriendin, maar daar zijn we spijtig genoeg mee gestopt, hoewel ik tegenwoordig meer en meer zin krijg in een verhaal schrijven! Hoeft niet met smileys, afkortingen ofzo. Gewoon een verhaal als in een boek, niet? ;}
    Dus even kort: Ja, ikkeeee! :'p
    (Misschien kan je (een paar van) je ideeën al posten? :})"


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    WAt ideen neergezet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Verplaatst naar story problemen


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    What do you think of the ideas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    leuk idee! ik houd alleen niet zo van samen schrijven, dus ik pass (:


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Me wants!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb dr nu even geen tijd voor sorry!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    sorry. ik zocht ook iemand maar heb al iemand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heeeeuuii,

    Ik wil ook wel (:
    Zelf had ik ook een idee misschien spreekt het je aan?
    Doodstil bewoog het silhouet zich door het donker, het slachtoffer rende harder. Het geluid van nagels langs een schoolbord galmde op het verlaten industrieterrein
    ..naam.. Is schrizofeen 's nachts veranderd hij/zij in een bloeddorstige moordenaar. Met de hulp van de vreemde man uit het park die nergens woont gaat hij/zij de strijd aan met zijn/haar innerlijk
    Jou allereerste idee vind ik ook keihard!

    x
    PS: het idee dat ik je gegeven heb is beetje lomp geschreven omdat ik 'stiekem' op Q zit XD


    You can't really turn a girl into a woman, when she is with him<3

    ik wil ook wel heb veel ideeén

    Het eerste idee lijkt me wel interresant.
    Ik hou al veel can de geschiedenis en de cultuur van de Grieken en Romeinen.
    Met die zou ik wel mee willen schrijven.
    Alleen heb ik niet zo veel tijd. Ik train 21 uur buitenschool, da's aardig veel. Maar het klinkt echt heel leuk!
    Dus als je het met mij wil schrijven stuur dan maar een pb bericht xD


    Just be yourself

    oké ik probeer een orginele manier te bedenken om ; ik wil wel te zeggen, omdat iedereen ; ik wil wel zegt. haha, oké dat was doelloos, maar ;

    ik wil welxD.


    Happiness is only real when shared

    Het idee lijkt me wel leuk, zolang het maar niet té eng wordt. ;p
    Want dat is een van de weinige dingen die ik haat, (duivel)films of verhalen. :')


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Alcatraz is de gelukkig en die mag ook een idee uit kiezen, maar ik wil best met nog iemand schrijven hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one