• Is die vanavond? Als dat zo is: BALEN! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    neee... ze moeten nog naar nationals? of regionals, ik haal die altijd door elkaar haha

    Whipple schreef:
    neee... ze moeten nog naar nationals? of regionals, ik haal die altijd door elkaar haha

    ooh okee hahaaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    www.letmewatchthis.com
    Ik loop al zo'n 5 afleveringen voor, en de nieuwste is 'Prom night'. En als ze ook nog naar Nationals moeten.. dat gaat nog wel even duren!


    It's time to be happy again.

    weet iemand hpe dat liedje heet die die blonde vrouw zong.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Nee hoor er komen nog 5 aflevering

    "Born This Way"
    Tijdens een repetitie van de New Directions breekt Finn de neus van Rachel. Hierdoor wordt zij onzeker over haar neus, en niet alleen Rachel wordt onzeker. De leden van het koor ontdekken dingen die ze niet leuk vinden aan zichzelf. Santana komt achter Dave Karofsky geheim. Kurt komt voor een moeilijke keuze, blijven bij de Warblers of toch terug naar zijn vrienden van de New Directions.
    "Rumors"
    De leden van de New Directions zijn toch wel erg benieuwd naar hun lid Sam. Wat weten ze van hem? En wat doet hij eerst met Kurt en daarna met Quinn in een motel? Rachel en Finn gaan op onderzoek uit. Ondertussen maakt Sue het de leden van de New Directions het ook nog een moeilijk met haar schoolkrant en de vele roddels die er in staan. En jaagt Will zijn droom met April (Kristin Chenoweth) na om naar Broadway te gaan?
    "Prom Queen"
    Het schoolbal komt er aan, alleen kan de band niet komen en worden The New Directions gevraagt om te gaan zingen. Ondertussen probeert Artie het goed te maken met Brittany. En wat doet Jessie St. James toch op McKinley High. En wie zullen er toch prom koning en koniging worden? Finn en Quinn of toch Santana en Karofsky of wint er toch iemand anders. En Kurt komt voor een rare verrassing te staan.
    "Funeral"
    The New Directions zijn bezig om hun liedjes te kiezen voor het nationale zang contest. Hierbij krijgen ze hulp van Jessie St. James. Ondertussen zorgt een onverwacht overlijden dat de wereld op zijn kop staat voor een van de koor leden.
    "New York" ( FINALE)

    En er is bevestigt dat er een seizoen 3 komt !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    swendy schreef:
    weet iemand hpe dat liedje heet die die blonde vrouw zong.

    turning tables van adele


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    turning tables van adele

    bedankt


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    shithead schreef:
    Nee hoor er komen nog 5 aflevering

    "Born This Way"
    Tijdens een repetitie van de New Directions breekt Finn de neus van Rachel. Hierdoor wordt zij onzeker over haar neus, en niet alleen Rachel wordt onzeker. De leden van het koor ontdekken dingen die ze niet leuk vinden aan zichzelf. Santana komt achter Dave Karofsky geheim. Kurt komt voor een moeilijke keuze, blijven bij de Warblers of toch terug naar zijn vrienden van de New Directions.
    "Rumors"
    De leden van de New Directions zijn toch wel erg benieuwd naar hun lid Sam. Wat weten ze van hem? En wat doet hij eerst met Kurt en daarna met Quinn in een motel? Rachel en Finn gaan op onderzoek uit. Ondertussen maakt Sue het de leden van de New Directions het ook nog een moeilijk met haar schoolkrant en de vele roddels die er in staan. En jaagt Will zijn droom met April (Kristin Chenoweth) na om naar Broadway te gaan?
    "Prom Queen"
    Het schoolbal komt er aan, alleen kan de band niet komen en worden The New Directions gevraagt om te gaan zingen. Ondertussen probeert Artie het goed te maken met Brittany. En wat doet Jessie St. James toch op McKinley High. En wie zullen er toch prom koning en koniging worden? Finn en Quinn of toch Santana en Karofsky of wint er toch iemand anders. En Kurt komt voor een rare verrassing te staan.
    "Funeral"
    The New Directions zijn bezig om hun liedjes te kiezen voor het nationale zang contest. Hierbij krijgen ze hulp van Jessie St. James. Ondertussen zorgt een onverwacht overlijden dat de wereld op zijn kop staat voor een van de koor leden.
    "New York" ( FINALE)

    En er is bevestigt dat er een seizoen 3 komt !

    Okee nice!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kijk op internet en daar zijn ze al bij 20 van seizoen 2... Na baby komen er nog zat.


    Alis volat propriis

    Nee, volgende week is de laatste in The States... ;(
    en dan moet ik nog zo lang wachten op seizoen3! D:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    Hermafrodiet onder nazi-aanhangers? Wtf XD

    Haha die was idd geniaal xD
    Sowieso die hele quiz "I take cat-diseases"

    En baby was nog niet eens zo creepy toen Chord Overstreet het zong O,o maar de aflevering faalde wel. Dat haar van Puckerman 0.0


    Alis volat propriis

    Nope, hierna komen er nog 5 van dit seizoen uit mijn hoofd, de laatste wordt Nationals. En er komt nog een seizoen 3 en een 3D film :)
    Ik vond deze aflevering... Saai. Ik hoop maar dat Born This Way leuker is. Maar ik wil nog niet weten wat er gaat gebeuren xD


    Gleek and proud <3

    GleeAddict schreef:
    Nope, hierna komen er nog 5 van dit seizoen uit mijn hoofd, de laatste wordt Nationals. En er komt nog een seizoen 3 en een 3D film :)
    Ik vond deze aflevering... Saai. Ik hoop maar dat Born This Way leuker is. Maar ik wil nog niet weten wat er gaat gebeuren xD
    Born This Way ís veel leuker (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kijk nu Funeral. :'D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    neej, daar leekt het niet op eigenlijk...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt