• Als jullie bepaald eten niet lusten en je er echt een hekel aan hebt. Hebben jullie dan ook van die moeders of vaders die je hele bord vol scheppen en dan zeggen dat je er toch een beetje van moet eten en als je dan een klein beetje hebt gehad dat je ook de rest van je bord moet leeg eten?

    Ik ben namelijk net van tafel gestuurd omdat we iets aten waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb..


    26 - 02 - '16

    Dan maken ze iets andes voor me. Maar, ik eet amper dingen niet. -spruitjes, champignonnen, etc.-


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Meestal schep mijn vader het wel op maar eet ik het gewoon niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik schep zelf op en dan wat minder, maar ik hoef niet zo heel veel te eten als ik het niet lust, als ik maar wel wát probeer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik herken dat echt wel,
    ik had gisteren dat we iets van Kofta ofzo aten en dat lust ik dus echt niet Vlees + een of andere tomatensaus = Blegh. En toen hebben mijn ouders me naar boven gestuurd en serieus me opgesloten in me kamer, ze hadden de deur op slot gedana en daarna de sleutel meegenomen ;o


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, ik moet het ook gewoon opeten. Maar ik krijg er dan niet zo heel veel van op mijn bord, en tegenwoordig lust ik veel dingen wel (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.