• Als jullie bepaald eten niet lusten en je er echt een hekel aan hebt. Hebben jullie dan ook van die moeders of vaders die je hele bord vol scheppen en dan zeggen dat je er toch een beetje van moet eten en als je dan een klein beetje hebt gehad dat je ook de rest van je bord moet leeg eten?

    Ik ben namelijk net van tafel gestuurd omdat we iets aten waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb..


    26 - 02 - '16

    Mijn ouders zijn heel schappelijk daarin. Ze vinden dat ik het wel moet proberen, maar ze blijven niet pushen als ik het écht niet wil. Maar meestal is er wel een alternatief voor mij als we bijvoorbeeld spruitjes eten. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik ken het.


    Kill them with kindness.

    Ik denk dat deze topictitel verboden is.

    OT: Ik schep altijd m'n eigen eten op.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nop, dan mag ik meestal een broodje eten. Maar er is ook maar weinig dat ik niet lust :) [/andijvie, that's it]


    Life is hard and then we die

    Nee, ik hoef het niet te eten, vaak maken ze zelfs iets anders klaar voor me, maar ook omdat ik het maar met heel weinig dingen heb.


    Your make-up is terrible

    LALALALALA schreef:
    Ik denk dat deze topictitel verboden is.

    OT: Ik schep altijd m'n eigen eten op.
    Veranderd :)


    Life is hard and then we die

    xRadio schreef:
    Mijn ouders zijn heel schappelijk daarin. Ze vinden dat ik het wel moet proberen, maar ze blijven niet pushen als ik het écht niet wil. Maar meestal is er wel een alternatief voor mij als we bijvoorbeeld spruitjes eten. (:

    PUKKELxDING schreef:
    Nop, dan mag ik meestal een broodje eten. Maar er is ook maar weinig dat ik niet lust :) [/andijvie, that's it]


    Dat mag bij mij dus totaal niet. Bij moet je altijd per se eten wat de pot schaft.. Maar helaas is dat vandaag spitskoolschotel, jakkes ):


    26 - 02 - '16

    xRadio schreef:
    Mijn ouders zijn heel schappelijk daarin. Ze vinden dat ik het wel moet proberen, maar ze blijven niet pushen als ik het écht niet wil. Maar meestal is er wel een alternatief voor mij als we bijvoorbeeld spruitjes eten. (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik lus eigenlijk zowat alles. Als ik niet lus hoef ik 't niet op te eten.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Mijn zusje en ik mochten een paar jaar geleden allebei 1 groente zeggen die we echt niet lustten. Die hoeven we niet te eten. De rest wel. Maar wij scheppen zelf op, dus dat andere probleem heb ik niet. (natuurlijk zelf ook niet te weinig nemen, want dan zeggen ze dat we meer moeten nemen).


    Alis volat propriis

    Ik lus niet heel veel, en dat vind ik heel vervelend.
    Maar dingen die we thuis eten lus ik eigenlijk altijd wel.
    Alleen mijn zusje en broertje doen nogal moeilijk, maar ze mogen meestal wel wat laten staan.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Intense schreef:
    (...)

    Dat mag bij mij dus totaal niet. Bij moet je altijd per se eten wat de pot schaft.. Maar helaas is dat vandaag spitskoolschotel, jakkes ):
    Nou kijk, mijn zusje mag dat ook niet, maar zij lust ook bijna niets, dus dat zijn dan meer frustraties dan dat ze het echt verbieden omdat ze moet eten wat de pot schaft.


    Life is hard and then we die

    Nee dat heb ik nooit gehad. Voor mij werd meestal dan wat anders klaargemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het geluk dat de dingen die ik niet lust eigenlijk ook niet goed voor me zijn (afwijking aan m'n darmen), dus hoef ik het niet te eten. :'D