• ik weet niet of het hier goed staat maar ik ga dinsdag prikken voor Kenia halen. Weet iemand of dit pijn doet en hoeveel dit erzijn?? Ik hbe het namelijk niet zo op prikken dus wil mijn moeder het niet vertellen :( hahahaha maar ik zou erg dankbaar zijn met een antwoord ;)


    Dank jullie wel (H)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 20:26 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geen idee.
    Eén tip, stel je niet aan en doe het gewoon. Des te sneller ben je er vanaf en voel je je veel beter dan wanneer je gaat staan lopen janken/krijsen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Alleen Gele koorts prikken zijn vervelend,
    verder vallen ze wel mee hoor :P

    Zolang ik nooit naar de naalden kijk gaat het bij mij goed ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Toen ik naar Suriname ging kreeg ik voor gele koorts 1tje en voor Hepatitis B over verloop van een jaar of zo 3 prikken zodat ik levenslang beschermd ben.
    Ligt eraan waartegen je prikken krijgt dus. En bij mij prikte het even en meer niet, er werd wel gewaarschuwd voor een stijve arm, maar daar heb ik geen last van gehad.

    Wat ga je doen in Kenia? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik haat prikken ook... maar prikken voor het buitenland heb ik nooit gehad


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Denk aan iets leuks (:


    Kill them with kindness.

    Vengenz schreef:
    Geen idee.
    Eén tip, stel je niet aan en doe het gewoon. Des te sneller ben je er vanaf en voel je je veel beter dan wanneer je gaat staan lopen janken/krijsen.


    Food.

    Omniscience schreef:
    Toen ik naar Suriname ging kreeg ik voor gele koorts 1tje en voor Hepatitis B over verloop van een jaar of zo 3 prikken zodat ik levenslang beschermd ben.
    Ligt eraan waartegen je prikken krijgt dus. En bij mij prikte het even en meer niet, er werd wel gewaarschuwd voor een stijve arm, maar daar heb ik geen last van gehad.

    Wat ga je doen in Kenia? (:


    Ik ga op vakantie


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Toen ik klein was, was ik altijd bang voor prikken, maar nu niet meer zo. Gewoon proberen te ontspannen en het is zo voorbij (als je je arm inspant doet het meer pijn achteraf). Oh, en een goede tip: Leg van tevoren een nat washandje in de koelkast, en leg dat op je arm na de prik als je weer thuiskomt. Dat deed mijn moeder altijd bij mij om te voorkomen dat het dik werd (en het verkoelt lekker)


    Alis volat propriis

    Waarschijnlijk eentje tegen gele koorts ofzo =) Maar kijk eens op de site van het tropisch instituut of op reissites naar hoeveel je er nodig hebt =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Toen ik naar china ging moest ik er een heleboel maar voor Kenia zou ik het niet weten. Gewoon aan leuke dingen dan is het zo over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had een prikje nodig voor Egypte, maar voel je bijna niks van, gewoon gezellig kletsen met je moeder dan is het zo over. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik had vroeger ook heel veel schrik voor spuiten en ik spande me altijd helemaal op, maar nu neem ik altijd mijn ipod mee en luister ik muziek en dan voel ik het bijna niet meer.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    She schreef:
    ik haat prikken ook... maar prikken voor het buitenland heb ik nooit gehad


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben zo ong. tegen elke vreemde ziekte op deze aardbol ingeëint, misschien wel zo'n 20 prikken gehad. Je voelt er vrijwel niks van, echt niet. Als je je tijdens de prik gewoon even op iets anders focust gaat het helemaal goed! En veel plezier in Kenia. ;3


    It's time to be happy again.