• Ja ja, ik heb ze eindelijk gevonden. Een enkeling had meegekregen dat ik mijn jacht op deze cola weer had geopend omdat deze sinds 2003 alleen nog maar in Amerika te krijgen waren. Gister heb ik de hele avond op internet gezocht en een paar internet winkels gevonden die ze verkochten. Loop ik vandaag doodleuk de Duitse Lidl in, ta ta ta daaaa, Pallets vol met vanilla cola! *O* Nou ja ik ben dus langzaam begonnen om ze weer in te slaan, ja ik ga hamsteren, en heb dus maar meteen 4 pakken met 6 flessen gekocht xD

    Om dit topic nog enigszins nuttig te houden, wie had ook een Coca Cola Vanilla verslaving vroeger? (nee, ik ga niet delen(puh))

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 16:45 ]

    Yek, dat vind ik vies. Doe mij maar gewone echte cola, zonder rare bijsmaakjes. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ken die hele cola niet. Een vriendin van mij had het er ook over maar ik heb er echt nog nooit van gehoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die kun je ook gewoon in Duitsland kopen joh :P


    Life is hard and then we die

    Positive schreef:
    Lidl heeft toch geen merk coca cola, of ben ik onzin aan het praten, maar oke. Ik lust hem niet maar veel plezier ermee ofzo


    De lidl in Duitsland verkoopt wel de echte merken coca cola, 7up en Fanta, Ik De coca cola Vanilla hadden ze alleen deze week in de aanbieding, samen met cherry cola

    Rocket schreef:
    Dat vond ik zo smerig!
    Ik had een 'Coca Cola Light Lemon' verslaving ;D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Azkaban schreef:
    Nog nooit gedronken


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb nog niet eens cherry cola geproefd, en dat verkopen ze gewoon op school.


    Food.

    Heb je die in een Duitse Lidl gehaald, of in Nederland? Want ik wil proeven_O_


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hou alleen van de klassieke cola. Maar wel leuk voor je!


    Where there is a sea there are pirates...

    En op Fuerteventura verkopen ze ze ook XD
    En cherry (:
    Maar die verkopen ze ook bij de AH in blikjes. Maar die vind ik wel lekkerder :P


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind dat zo ontzettend smerig :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Iewl, nee! Je maakt mij veel blijer met Coca Cola Light Citroen. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind dat zo ontzettend smerig :')


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nog nooit gehad ;o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ikke en nu heb ik lipsmacker in die smaak gekocht(banana)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.