• Mijn vriendje Joshua en ik waren gisteravond nog een hele tijd aan het sms'en (hij eet mijn beltegoed op). Toen zei ik op een gegeven moment dat ik nu echt ging slapen en over zijn lekkere sexy lichaam zou gaan dromen. Hij smste terug dat hij dan aan mijn lichaam zou denken, maar iets anders zou doen dan slapen. Hint.

    Vandaag hadden mijn vriendinnen mijn mobiel te pakken gekregen en dus dat smsje gelezen. Nu vinden ze hem allemaal oversekst en zijn ze serieus bang voor wat er gebeurd als ik naar hem toe ga, terwijl ik er wel om kon lachen. :'D

    Hebben jullie ook een pervers vriendje/vriendinnetje?
    (cop)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Vengenz schreef:
    HAha, jaa, maar ik ben véél erger dan mijn vriend. Ik ga hem altijd smsen als hij in de les zit of op z'n werk is. (clown)

    But both you and I know that he doesn't mind. :9~


    Where there is a sea there are pirates...

    hihi ik ben van ons 2 zeker het ergst xD
    maar dat komt omdat het gewoon zo leuk is

    dus iemand zin in zn gesprek? ^^ xD


    we all deserve to die

    Solitario schreef:
    (...)
    Ik kan alleen nog maar aan jou denken, schatje! Zeg eerts es hoe je heet?


    -out- _O_


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    But both you and I know that he doesn't mind. :9~


    Jawel, want dan stuurt 'ie dingen terug als 'I'm in class now, don't make me go hard.' :'DDD
    Heeerlijk dat, dan lig ik helemaal in een deuk. 5 minuten later stuur ik dan alsnog iets uitdagens. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Captain schreef:
    (...)

    -out- _O_

    Ik ga nog even wat doen terwijl ik aan jouw heerlijke lichaam denk, en dan toch echt slapen laterrrrrrrr!


    We're all mad here.

    Solitario schreef:
    (...)
    Ik ga nog even wat doen terwijl ik aan jouw heerlijke lichaam denk, en dan toch echt slapen laterrrrrrrr!

    Are you like... serious, haha? x'D
    Mannen toch.


    Where there is a sea there are pirates...

    Vengenz schreef:
    (...)

    Jawel, want dan stuurt 'ie dingen terug als 'I'm in class now, don't make me go hard.' :'DDD
    Heeerlijk dat, dan lig ik helemaal in een deuk. 5 minuten later stuur ik dan alsnog iets uitdagens. 8D

    HAHAHAHAHA x'D
    Arme Val!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb geen vriendje maar al mijn vriendinnen en beste vrienden en dus guys and gurlz zijn oversekst en dat is soms zoo fa2!!!

    Owh ja :') Hahahaha.. Mijn vriend kan het heel subtiel laten overkomen en ik schrijf gewoon wat ik denk op zo'n moment. Toch wel irritant want mijn vriend en onze roommate jatten elkaars mobiel altijd.. Dus ...Ja ..Dat is wat hahaha.:W


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb een nep-vriendje, we doen soms best wel sexistisch, (';


    Me so good.

    Joker schreef:


    *plat*


    Alis volat propriis.

    PUKKELxDING schreef:
    Yes, en ik ben er ook een :)


    Numbers.