• Mijn vriendje Joshua en ik waren gisteravond nog een hele tijd aan het sms'en (hij eet mijn beltegoed op). Toen zei ik op een gegeven moment dat ik nu echt ging slapen en over zijn lekkere sexy lichaam zou gaan dromen. Hij smste terug dat hij dan aan mijn lichaam zou denken, maar iets anders zou doen dan slapen. Hint.

    Vandaag hadden mijn vriendinnen mijn mobiel te pakken gekregen en dus dat smsje gelezen. Nu vinden ze hem allemaal oversekst en zijn ze serieus bang voor wat er gebeurd als ik naar hem toe ga, terwijl ik er wel om kon lachen. :'D

    Hebben jullie ook een pervers vriendje/vriendinnetje?
    (cop)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Wil je mij a.u.b. niet op q zetten?


    -out-
    Omg, opa!


    everything, in time

    Rocket schreef:
    Nope..

    Progeny schreef:
    (...)

    -out-
    Omg, opa!

    Wait, ik heb nu ook een overgrootopa? :'D
    Volgens mij kwamen eerst de overgrootouders, daarna de grootouders, daarna de ouders en dan de kinderen, maar in de Q family gaat alles andersom :'D

    Mavado schreef:
    Ik heb geen vriendje dusja.


    wat zijn we zielig..


    Kill them with kindness.

    Joker schreef:


    Daar dacht ik dus ook aan!

    Singel, maareh, een jongen dat ik leuk vind is een soort van verslaafd aan seks? (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ergens lijkt die oude vent wel op Hung, met zijn grijns. Zo ziet hij er later ook uit.x]


    everything, in time

    Badhairday schreef:
    (...)

    wat zijn we zielig..

    Haha ja eh, maar vandaag zei wel een jongen dat ik een lekker kontje had.(wbw)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 21:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Progeny schreef:
    Ergens lijkt die oude vent wel op Hung, met zijn grijns. Zo ziet hij er later ook uit.x]
    PPPPPHAHAHAHAA


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)PPPPPHAHAHAHAA

    Zeg dat wel! Sem gaat vreemd met een jongen die op dát lijkt -Steekt tong uit-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Zeg dat wel! Sem gaat vreemd met een jongen die op dát lijkt -Steekt tong uit-
    Ik ga niet met Hung :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Ik ga niet met Hung :l

    Oké, je gíng met Hung :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Oké, je gíng met Hung :'D
    NEE NOOIT


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, nu was het leuk geweest met Hung, laten we weer richting het onderwerp van het topic zelf gaan. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Haha, nu was het leuk geweest met Hung, laten we weer richting het onderwerp van het topic zelf gaan. :]

    OffTopic: Dus als jij Marleens opa bent, en ik Marleens kindje, ben jij dus mijn overgrootvader?
    OnTopic: Laat hem eens SMS'en: 'Mag ik je vriendinnen even lenen -wbw-' en laat je mobiel "toevallig" rondslingeren als dat SMS'je op staat, kijken wat ze dan zeggen :'D