• Ik ben vandaag weer ongesteld geworden en dan heb ik altijd onwijs last van mijn buik & rug. Een collega van mijn moeder maakt warmte pittenzakken en ik heb er ook 1 en die dingen zijn heerlijk. Dus ik wou er 1 in de magnetron doen (zo werkt dat) maar onze magnetron is kapot.. dus ik chagrijnig want ik heb echt last. Is mijn moeder naar buren van ons gegaan om hun magnetron te gebruiken (banana)
    Ze is mijn held want nu geniet ik van warmte op mijn buik (wedding)

-

EstrellaVida schreef:
    (...)
    Awesumm, ik ben vanaf Donderdag al non-stop bezig. Mevrouwtje komt er Maandag mee aan, en is waarschijlijk nog eerder uitgebloed dan ik D:
    Aan de andere kant, sla ik nog wel eens een maand over, vanwege dat onregelamatige gedoe, dus ergens mag ik ook wel blij zijn :Y)

Ik slik de pil en ik slik altijd 1x door en ik wou dat nu weer doen, maar ik kwam er te laat achter dat mijn pillen op waren (no_chears) Maar na deze week ben ik er weer 2 maand vanaf (wbw)

-

Rocket schreef:
    Zo'n ding heb ik ook ;D
    Alleen ik durf dat ding niet in de magnetron te doen..

Hahaha ik ook precieus of het gaat ontploffen.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

JackyDaniels schreef:
    (...)
    Ik slik de pil en ik slik altijd 1x door en ik wou dat nu weer doen, maar ik kwam er te laat achter dat mijn pillen op waren (no_chears) Maar na deze week ben ik er weer 2 maand vanaf (wbw)

-Huilt- Ik wou die dingen ook gaan slikken, maar ik ken mezelf en weet dat ik ze toch ga vergeten ;-;

EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Huilt- Ik wou die dingen ook gaan slikken, maar ik ken mezelf en weet dat ik ze toch ga vergeten ;-;

Doe ik ook, daarom zet ik elke avond de wekker. Best erg, maar ik ben gewoon echt vergeetachtig en ik slik ook nog andere medicijnen en die mag ik echt niet vergeten.

BR0WNIE schreef:
    (...)
    Doe ik ook, daarom zet ik elke avond de wekker. Best erg, maar ik ben gewoon echt vergeetachtig en ik slik ook nog andere medicijnen en die mag ik echt niet vergeten.

Hoef je dr maar één per dag door je keel te krijgen?

EstrellaVida schreef:
    (...)

Oh dat had ik ook hoor. Maar op gegeven moment werd het gewoon routine. Vooral omdat ik ook mijn hooikoorts pillen moet slikken want als ik dat vergeet ga ik half dood als ik 1 stap buiten zet. Dus daarom vergeet ik het niet :'D Maar anders zet je gewoon wekker, helpt ook vaak

-

EstrellaVida schreef:
    (...)

Ja (: Of 's ochtends of 's avonds.

-

Als deze kutweek achterwegen is, ga ik met mama eens praten met meneertje huisarts (cat)

EstrellaVida schreef:
    (...)

Ja. Ik slik hem 's avonds. Ik zet mijn wekker en leg de pilstrip op mijn boek op m'n nachtkastje (aangezien ik bijna elke avond lees) zodat de kans dat ik het vergeet wel erg klein is.

Excalibur schreef:
    Die van ons vloog tot twee keer toe in de fik 8)

Wow o.o

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

Bij mij is ie meestal nat?

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik deed die dingen vroeger ook altijd op mijn buik als ik buikpijn had. Echt geweldig zijn die dingen

"Ignite, my love. Ignite."

Haha, ik heb altijd zo'n idee dat die dingen gaan ploffen :'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik heb hem serieus 1 keer vergeten en toen kwam ik er echt om 11 uur achter dat ik hem vergeten was. Heb ik ff een geluk dat ik hem normaal om 5 voor acht slik. Mijn wekker ging niet af dus ik had het niet door :'(

Love sheds light one the darkest of times

Ik eet altijd een handjevol pijnstillers, want het is echt té lastig. x)
    En dan schiet ik altijd een gebedje voor degene die tampons heeft ontworpen, haha.

Where there is a sea there are pirates...