• Ja ik vraag het me af. Justin bieber doet het wel altijd terwijl Tokio hotel zegt het niet meer te doen (Corinne incident).

    Dus kan iemand me helpen?

    raplove schreef:
    (...)



    Dit meisje mogt bij Tokio hotel op het podium komen om Der letze Tag tag te zingen. Andere waren jaloers en hebben haar na het concert helemaal in elkaar geslagen. Toen heeft bill gezegt dat hij geen mensen meer op het podium wil vragen.


    Sneu. Zulke mensen zijn zielig.
    Oké, 'jaloers' zijn is een natuurlijke reactie, maar gun het een ander zoals je zelf ook wilt dat het je gegunt wordt. (joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Natuurlijk!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    raplove schreef:
    (...)



    Dit meisje mogt bij Tokio hotel op het podium komen om Der letze Tag tag te zingen. Andere waren jaloers en hebben haar na het concert helemaal in elkaar geslagen. Toen heeft bill gezegt dat hij geen mensen meer op het podium wil vragen.
    Omg! Ik vind dit best wel erg hoor! Sireus dat doe je toch niet? Sommige fans zijn wel beesten bij concerten. -Was eens bij een Bieber Concert en ik werd gewoon weg geduwd en ik knalde tegen een heel klein meisje aan die met haar gezicht tegen de punt van zo'n stoel klapte.- Maar die meisjes bij Th vind ik gwn lullig!

    ja het mag

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:55 ]


    Expect the unexpected

    Ja, dat mag, maar niet teveel. Avenged Sevenfold kreeg een boete omdat ze teveel mensen het podium op vroegen. -rubs hands- I know that the best.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ARobben schreef:
    Tuurlijk mag dat. T'is toch hun show? :8


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Reverend schreef:
    Ja, dat mag, maar niet teveel. Avenged Sevenfold kreeg een boete omdat ze teveel mensen het podium op vroegen. -rubs hands- I know that the best.



    Are you serious?
    Dude, ik wil ook wel met Matt samen op het podium hoor. Of lekker naast Zacky air guitar spelen! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)


    Are you serious?
    Dude, ik wil ook wel met Matt samen op het podium hoor. Of lekker naast Zacky air guitar spelen! :9~

    Ima serious. Toen stonden ze in't Paard Van Troje. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee, dat mag niet altijd. :Y)

    Reverend schreef:
    (...)
    Ima serious. Toen stonden ze in't Paard Van Troje. 8D


    Pff, lullig hoor.
    Nah, dan trekken ze maar alleen ons erop bij GMM. Toch?(A)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Pff, lullig hoor.
    Nah, dan trekken ze maar alleen ons erop bij GMM. Toch?(A)


    FUCKYEAH! Maar ik zal je zeggen, 't was de Waking The Fallen-tour, en toen waren ze echt nog klaaaain. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mensne beetje on-topic

    raplove schreef:
    (...)



    Dit meisje mogt bij Tokio hotel op het podium komen om Der letze Tag tag te zingen. Andere waren jaloers en hebben haar na het concert helemaal in elkaar geslagen. Toen heeft bill gezegt dat hij geen mensen meer op het podium wil vragen.

    Oh, ik wist niet dat dat ooit is voorgevallen. Begrijpelijk dan.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Pff, lullig hoor.
    Nah, dan trekken ze maar alleen ons erop bij GMM. Toch?(A)

    Ik wil oooooooooook (no_chears)


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Ik wil oooooooooook (no_chears)


    Ga dan meeeee! (huil)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.