• IK heel vaak, ik bedoel minsten 2keer in de week voel ik me echt super hard KUT en buitengesloten, IK heb een raar leven. IK ben een freaky mens, al zeg ik het van mezelf. IK voel me dn zo kut dat ik begin te eten en te wenen. Ik bedoel, mijn enigste echte goede vreidnin op school gaat naar een andere school, ik vind haar nu echt een KUTKINT ook al kan zij er niets aan doen. De laatste tijd heb ik altijd van die KUTDAGEN alsof alles tegen zit.
    IK voel me zelf niet meer normaal!


    *He's the one.

    Siham gaat vragen aan haar vader of ze zaterdag naar mij toe mag!!!

    WHAAAAAAAAAAAAAAOOOO DAT IS VET =O


    don't Worry...Be gay.

    OMdat iedereen toch weg gaat, mijn beste vriend verhuisde mijn beste vriendin laat me zo goed als vallen voor andere nauw deze vriendin peert hem vn school !!!


    Het komt wel goed met je , zoek dan nog meer nieuwe mensen.Als je echt iets wil lukt dat wel.
    Ik bedoel hoe stom kan iemand zijn ?

    Ik hb hier genoeg vrienden en al maar die wonen allemaal in NL en Nauw Siham ook dus maar zij gaat vragen aan haar Pa of ze naar mij toe mag komen In BE.x333


    *He's the one.

    Siham woont dicht bij jou dan bij mij x'D


    don't Worry...Be gay.

    Siham woont in zuidne van NL en JIj???


    *He's the one.

    O.o ik woon in groningen :'(


    when words fail, music speaks.

    Waar ligt Groningen


    *He's the one.

    Ik woon in noord holland -.-


    don't Worry...Be gay.

    Ow ik zie het al even een kaart opgezocht das helemaal in het NOORDEN!!!


    *He's the one.

    Waar ligt Groningen

    dat is heeeeeeeele maal bove nin NE xD


    don't Worry...Be gay.

    Ik hb hier genoeg vrienden en al maar die wonen allemaal in NL en Nauw Siham ook dus maar zij gaat vragen aan haar Pa of ze naar mij toe mag komen In BE.x333

    Ik woon ook en BE , maar je kan toch vrieden zoeken die je in het echte leven tegenkomt. Je kan toch wel 1 leerling op je hele school vinden waar je het leuk me kan hebben ?

    Noord holland is een een beetje in het west O_o
    daar ergens xd


    don't Worry...Be gay.

    Ik zie schat ik vidn het kut anders jij mee kunnen komen naar BE, wnt Joyce ook mee gaan!!!


    *He's the one.

    (...)
    Ik woon ook en BE , maar je kan toch vrieden zoeken die je in het echte leven tegenkomt. Je kan toch wel 1 leerling op je hele school vinden waar je het leuk me kan hebben ?


    ik kom goed overeen met mijn klas enal maar dt is anders


    *He's the one.

    jaah maar ik woon tegen de grens van drenthe & duitsland aan ^^ dus ietje dichterbij nog =']


    when words fail, music speaks.