• IK heel vaak, ik bedoel minsten 2keer in de week voel ik me echt super hard KUT en buitengesloten, IK heb een raar leven. IK ben een freaky mens, al zeg ik het van mezelf. IK voel me dn zo kut dat ik begin te eten en te wenen. Ik bedoel, mijn enigste echte goede vreidnin op school gaat naar een andere school, ik vind haar nu echt een KUTKINT ook al kan zij er niets aan doen. De laatste tijd heb ik altijd van die KUTDAGEN alsof alles tegen zit.
    IK voel me zelf niet meer normaal!


    *He's the one.

    Ik heb nu gwn zin om mijn acount te deactiveren en ik heb een negatief gedacht over alles, zoals mijn serie en mezelf!!


    Nee! Niet doen!
    Ik voel me vaak ook fuckinghard buiten gesloten, maar op quizlet zitten gewoon heel veel lieve mensen, die me niet buitensluiten!
    En ik kan niet zonder mijn konijn!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb hier ook wel vrienden en al maar soms heb ik zin om naja jeweetwel!!


    *He's the one.

    CHARISSA!wacht maar tot zaterdag x]


    Lalalalalalalala.

    weetje, volgens mij voelt iedereen zich weleens buitengesloten. je moet gwn praten ^^
    ps; jij voelt je alleen zo toch? nou ik wordt het egt!! door me ex-BF nog wel! Ö srri nu praat ik over mezelf :(


    when words fail, music speaks.

    WEETJE

    dat heb ik ook vaak
    maar het kan me lekker niet veel schelen.
    want ik heb nu eindelijk een school gevonden waar ze me acceptere enzo :'D

    ik voel me ook veel buitengesloten en dan voel ik me echt nog kutter als ik zie dat mijn series überweinig gemaakt worden en dan heb ik echt zin om mijn account te verwijderen en op school voel ik me ook altijd buitengesloten want dat ben ik ook


    Only losers can act the way you do

    naja mijn school is coel enal maar mijn echte geode vriendin trapt het daar gwn af door iets wat vroeger gebeurde, het zit zo we zitten nu met jongens in de klas die haar vroeger gepest hebben en al. En ze zei tegen mij vn ja ik ga het proberen en al en na 2dagen zegt ze van ja het ga ni ik ga naar Rani haar school!!! IK vind haar dus behoorlijk KUT omdat ze mij nu achter laat en dat is diezelfde vriendin als een paar maanden geleden met Bobbejaanland toen ze mij ook liet stikken enal, en dt was de enigste echt RL vriendin die ik nog had!!!


    *He's the one.

    kyk! daar was de TH-klas ook voor zodat niemand zich buitengesloten meer voelt! ^^


    when words fail, music speaks.

    Joa daar ging ik dn meteen van vrolijk naar en nu verwijderen ze hem voel ik me weer fucking kut!!


    *He's the one.

    ik moet de georgles nog doen

    Ik moest gisteren normaal BILLKUNDE geven!!!!


    *He's the one.

    we kunnen alsnog in quiz-vorm doen..
    ookal is dat minderleuk
    ik zet gwn die lijst erin en dan de volgende is dan een les enzoo.. maar das gwn minder leuk kan je niet egt reageren ofzoo..


    when words fail, music speaks.

    En ik tourologie! :'(
    Stomstomstom! Het was daar ne zo gezellig!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En ik tourologie! :'(
    Stomstomstom! Het was daar net zo gezellig!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hmmpff dor hen voel ik em nu KUT!!!!


    *He's the one.