• Ik had een gedicht geschreven dat ik morgen voor Engels in ga leveren, omdat ik even een mening nodig had. Ik zette het in een topic, want iemand zei dat je het dan niet kon zien als je bij google intypt als ze op plagiaat controleren (dat doen ze dus altijd). Maar dat kan dus blijkbaar wel. En ik heb nu m'n post al veranderd en het gedicht weggehaald, maar als je het bij google intypt krijg je het nog steeds. Help? ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dan zeg je dat het jouwn account is?


    I live for the applause, you will die for it.

    Laat bewijs zien dat het toch van jou is. Vertel dat dit account van jou is en desnoods log je je voor de docent zijn/haar ogen in


    Today will be Girl's Day party with you~

    Joker schreef:
    Dan zeg je dat het jouw account is?


    To infinity and beyond •

    Zeg dat het jouw account is en anders ik maar wat anders zoeken.

    Ik weet niet wat je er verder aan zou kunnen doen...

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 21:20 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bewijs dat dit jouw account is.
    Dan kan ze er geenpunten voor aftrekken. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Joker schreef:
    Dan zeg je dat het jouwn account is?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het uitleggen als je het inlevert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat wordt normaal gezien na enkele uren wel weer eruit gefilterd en anders leg je het uit. Je leerkracht zal dat wel snappen. ^-^


    Let the Night embrace you

    Kanon schreef:
    Dat wordt normaal gezien na enkele uren wel weer eruit gefilterd en anders leg je het uit. Je leerkracht zal dat wel snappen. ^-^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!