• Ik vind dat Nederland gewoon niet meer deel moet nemen aan het Songfestival. Niet, omdat we met slechte liedjes komen, maar gewoon om onze eer hoog te houden. Het gaat niet meer om het liedje, maar om de acts. Ik vind het nog steeds raar dat Moldavië doorging, met hun vreselijke mutsjes! Wat vinden jullie? Moet Nederland gewoon ieder jaar wel meedoen?
    Ps. Die jongen die Zweden vertegenwoordigde was echt lekker!:9~
    Pss. Azerbeidzjan had niet moeten winnen, Zweden was beter, vind ik!(flower)


    There is nothing more badass than being yourself

    BEL0VED schreef:
    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.

    Precies! Vriendjespolitiek zoals ik al zei (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oke,hier komt mijn mening:

    Azerbeidjan vond ik goed,maar er waren zeker wel véél betere,
    Turkije en Azerbeidjan zijn eigenlijk gewoon hetzelevde(de winnares had bv. een Turkse vlag in haar hand toen ze won)ik vind dus dat er maar 1 mag meedoen.
    Ik kom zelf uit Armenië(die er in de halve finale al uit lag) en dat licht half in Europa. Maar als al die landen die (bijna) niet in Europa liggen NIET meedoen,dan blijven er toch wel weinig landen over.;)
    En het allereerlijkst zou zijn als alleen maar een jury zou zijn!
    Ik snap er echt niks van dat sweden zoo hoog scoorde!
    Van mij mocht Ukraine winnen hoor.
    Nederland vond ik dit jaar écht slecht! Normaal doen ze het toch beter?
    België(waar ik woon) had een veel beter en origineler liedje dan al de anderen,en zong ook nog superzuiver! Ik vond de hele uitslag belachelijk dit jaar hoor!(cat)


    All I wanna do is lose control

    waarom doet nederland niet mee?
    dat komt omdat nederlanders van de moto zijn: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
    terwijl oost europa meet van glemmer en glitter zijn. tegenwordig luisteren ze niet alleem maar kijken ze ook hoe het wort neer gezet. ik hoorde van me zus dat ze volged jaar within temptation willen sturen. misschien maken ze dan wel een kans.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    BEL0VED schreef:
    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.

    Dat zijn geen landjes, dat zijn landen. Mét de beste stemmen en het meeste geld voor heel die show. Gooi ze eruit, en dan wordt het gewoon té duur.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vond Alexey Vorobyov van Rusland erg leuk (-;

    New Kids of de Jeugd Van Tegenwoordig moeten naar het songfestival. _O_

    Ik dank dat we songfestival met de westerse landen + Turkije moeten doen. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgens Peter Kuipers zijn er wel twee grote nadelen voor zijn omroep. “Wij hebben in tegenstelling tot andere landen geen honderdduizenden euro’s om een song te laten componeren of regisseurs in te huren. Daarbij zijn er weinig artiesten beschikbaar die het willen doen.”
    bron


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)


    :W(no_chears)

    Klopt het licht officieel niet in Europa,maar officieel licht het in geen enkel werelddeel. Omdat het bij de Sovjet Unie heeft gehoord,mogen ze mee doen omdat ze bij Europa hebben gehoord. Althans dat is wat ik heb begrepen.
    Israël licht ook niet in Europa en mag ook mee doen,dus waarom zij niet. Ik denk niet dat dat veel voor ons uitmaakt.

    OT: ik zeg al jaren dat we niet meer mee moeten doe,het kost alleen maar geld en we gaan elk jaar weer af. Waarom nog mee doen,omdat de tros dat zo graag wilt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Staatkundig gezien liggen Azerbeidjan en al die landen in Azië en Europa. Dus ja , ze liggen in Europa en ze behoren tot de EBU (European Broadcast Union) hetgeen dat nu toevallig net instaat voor het uitzenden van het ESC.
    En het is niet perse vriendjespolitiek, er wonen toch ook Nederlanders in België, als al die nederlanders op Nederland stemmen, dan verklaart dat waarom nederland meer punten krijgt.. Het is niet dat belgen ineens sympathie krijgen voor nederlanders omdat we in een wedstrijd zitten..

    OT: de enigste reden waarom we zouden moeten stoppen is omdat het gigantisch duur is..

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:06 ]


    Get outta my head!

    BEL0VED schreef:
    Ik vind dat we die oostbloklandjes eruit moeten kiepen. Want die mensen stemmen álleen op elkaar.

    Kijk naar mijn usernaam en je begrijpt al voor welk land ik was.

    SWEDENNNN!


    Ik vind dat zeof iemand moeten sturen die heel goed is, of niet meer meedoen ;s


    Me so good.

    Ik vond Oekraïne heel goed, en Azerbeijan is meestal ook goed, vond het een beetje tegenvallen in vergelijking met vorig jaar, maar ze waren wel goed. En we moeten niet stoppen, we moeten gewoon recht krijgen om te stemmen wie we sturen. Het punt is gewoon dat Nederland bomvol goede artiesten zit, alleen ze sturen een talentloos stelletje mongolen. Neem een voorbeeld aan MakeBelieve of zo, ik hou niet van het genre maar eerlijk is eerlijk ze zijn goed. En zo verzin ik nog wel meer dingen, maar Nederland is gewoon oubollig en truttig omdat ze het traditioneel willen houden. Zeikers.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    You're totally right, maar nederland moet gewoon eens een betere act sturen dan alles uit volendam te pikken. In Holland`s got Talent zie je ook allemaal geweldige mensen enzo maar niet een wordt beroemd! ze kunnen toch wel 1 iemand van Holland`s got talent, the Voice of Holland of iets anders interressants sturen?

    NewADance schreef:
    You're totally right, maar nederland moet gewoon eens een betere act sturen dan alles uit volendam te pikken. In Holland`s got Talent zie je ook allemaal geweldige mensen enzo maar niet een wordt beroemd! ze kunnen toch wel 1 iemand van Holland`s got talent, the Voice of Holland of iets anders interressants sturen?


    Ja, als ze Ben Saunders sturen denk ik dat ze wel in de finale komen...


    There is nothing more badass than being yourself