• Members of the WAG-gang

Campeones - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:12 ]

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Beckham schreef:
    (...)

- Rent in Thomas zijn armen -
    'Thomas! Troost haar maar niet hoor, ze ging vreemd met Theo!', roept Elena naar Thomas
    (wbw)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Beckham schreef:
    De 3-1 nederlaag tegen Ajax zorgde ervoor dat FC Twente de landstitel misliep. Middenvelder Theo Janssen was teleurgesteld in het resultaat, maar ook in zijn teamgenoten.

'De meesten van ons waren gewoon bang', liet een boze en gefrustreerde Janssen weten aan Eredivisie Live. 'Alle ballen gingen terug, we waren gewoon niet aan het voetballen. Ajax was beter vandaag. Wat wij hebben laten zien was gewoon schandalig.'

'We hebben dit verlies aan onszelf te danken. Heel veel van onze spelers waren niet aanwezig', brieste een boze middenvelder verder. 'De kans is groot dat dit mijn laatste wedstrijd was voor FC Twente. Ik ga volgende week zitten met mijn zaakwaarnemer en dan kijken we wat er mogelijk is.'
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Faithfully schreef:
    (...)Ja, jatten, zo erg!
    We liepen daar, en we wilden er heel graag een, maar ik had toen net m'n laatste geld uitgegeven aan een jurkje bij de ZARA, en Rose had ook geen geld meer, en het was de laatste dag in Parijs, dus liepen we langs zo'n winkel, en buiten stond dus zo'n hele bak vol. Rose: 'Sta jij op de wacht?' pakt ze zo twee van die eiffeltorentjes uit die bak en stopt het in haar tasje, en toen zijn we weggelopen, HAHA

ohmygosh, stoute Elena. (N)
    Ik zag echt vet veel zwervers btw, vooral bij de metro's. En eentje had geen tenen meer! :c Kei eng! ;o

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Faithfully schreef:
    (...)'Thomas! Troost haar maar niet hoor, ze ging vreemd met Theo!', roept Elena naar Thomas
    (wbw)

'Elena, hoor jij niet bij David te zijn? Of Samir?', roept Marjolien naar Elena.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Faithfully schreef:
    (...)Je kan geen eer kopen (joehoe)

Dan leer je er maar mee leven dat niet iedereen heb geweldig vind. Je moet hem al delen met Lien, wees blij dat je hem niet ook nog met mij hoeft de delen!(nerd)

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Azza schreef:
    (...)

Dan leer je er maar mee leven dat niet iedereen heb geweldig vind. Je moet hem al delen met Lien, wees blij dat je hem niet ook nog met mij hoeft de delen!(nerd)

Wie Thomas? XD

Balloonatic schreef:
    (...)
    ohmygosh, stoute Elena. (N)
    Ik zag echt vet veel zwervers btw, vooral bij de metro's. En eentje had geen tenen meer! :c Kei eng! ;o
    Wij stonden onder de Eiffeltoren, kwam er een vrouw aan met een briefje. Vroeg ze in het Engels. 'Can you read this?' dus wij kijken, stond er een heel verhaal dat haar man in de gevangenis in Bosnië zit en haar kinderen weg zijn gehaald door een of andere stichting en dat ze nu dus geen geld had.
    Keek ik naar haar schoenen, had ze gewoon van die merkschoenen, en dan denken dat ze arm is? We hebben haar uitgelachen junge

Beckham schreef:
    (...)

'Elena, hoor jij niet bij David te zijn? Of Samir?', roept Marjolien naar Elena.
    'Die vinden het in ieder geval leuk om een kwartetje te doen, en Xavier kwam er ook nog bij. Lekker met z'n vijven!', schreeuwde Elena naar Marjolien

Azza schreef:
    (...)

Ook nog met Lien delen?!

Faithfully schreef:
    (...)Wij stonden onder de Eiffeltoren, kwam er een vrouw aan met een briefje. Vroeg ze in het Engels. 'Can you read this?' dus wij kijken, stond er een heel verhaal dat haar man in de gevangenis in Bosnië zit en haar kinderen weg zijn gehaald door een of andere stichting en dat ze nu dus geen geld had.
    Keek ik naar haar schoenen, had ze gewoon van die merkschoenen, en dan denken dat ze arm is? We hebben haar uitgelachen junge

HAHA, falend. Bij de eiffeltoren kwamen echt vet veel van die mensen op je af, en sommige zo 'he sweaty, buy this.." etc. En bij een van de uitgangen van de metro was er zo'n mevrouw aan het schooieren en er lag 10 cent op de grond ofzo, dus mn vriendin pakt dat op en doet het bij haar in het bakje. Gooit ze het eruit, doet mn vriendin het nog eens in dat bakje, wordt die mevrouw helemaal agressief ofzo. Haha, :')

Faithfully schreef:
    (...)'Die vinden het in ieder geval leuk om een kwartetje te doen, en Xavier kwam er ook nog bij. Lekker met z'n vijven!', schreeuwde Elena naar Marjolien

'O dat spel is leuk! Elena mag ik van jouw Theo Janssen in een Twente tenneu?', riep Marjolien terug.

HAHAHAHA ik ga out.

Balloonatic schreef:
    (...)
    HAHA, falend. Bij de eiffeltoren kwamen echt vet veel van die mensen op je af, en sommige zo 'he sweaty, buy this.." etc. En bij een van de uitgangen van de metro was er zo'n mevrouw aan het schooieren en er lag 10 cent op de grond ofzo, dus mn vriendin pakt dat op en doet het bij haar in het bakje. Gooit ze het eruit, doet mn vriendin het nog eens in dat bakje, wordt die mevrouw helemaal agressief ofzo. Haha, :')
    HAHAHAHAHAHHAA
    ze zijn daar zo triest
    (joehoe)

Beckham schreef:
    (...)

'O dat spel is leuk! Elena mag ik van jouw Theo Janssen in een Twente tenneu?', riep Marjolien terug.

HAHAHAHA ik ga out.
    'He verdomme! Zeg Lien, mag ik dan Nick zonder iets aan?', vroeg Elena aan Marjolien
    (wbw)(wbw)(wbw)(wbw)

[ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:10 ]

Faithfully schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHHAA
    ze zijn daar zo triest
    (joehoe)

Echt hoor. Of van die dronken mensen die gaan vechten. :')

Faithfully schreef:
    (...)Ook nog met Lien delen?!

Neuh, Theo is yours. Ik heb Thomas, Cesc, Nick en afentoe mister Beckham al. _O_