• Hi =)

    Ik heb net zelf een toverstok gemaakt van een houtding met een gat erin, maar weet iemand hoe ik hem goed kan verven zonder dat het er nep uit ziet? Het is nu de kleur van bamboe ofzo x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Verf hem zwart? (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zwart is denk ik het beste, donker bruin ziet er meteen nep uit..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    zwart met een wit puntje ;D


    the world is filled with people that we dont understand

    Kensington schreef:
    zwart met een wit puntje ;D

    Haha, en dan een hoge zwarte hoed opzetten ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bruin vernis? x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb hem geverfd met olieverf en het is grijs geworden (zwart was op). Alles zat onder en nu heb ik ruzie met pap en mam --'


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Ik heb hem geverfd met olieverf en het is grijs geworden (zwart was op). Alles zat onder en nu heb ik ruzie met pap en mam --'
    ruzie met pap en mam dat herken ik:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    trollycullen schreef:
    (...) ruzie met pap en mam dat herken ik:X

    Ja inderdaad. Eerst zeuren ze de hele tijd dati k die toverstok maar lekker in mijn eentje moet gaan maken (wtf, dit klinkt dom). Doe ik dat en dan is het weer niet goed.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sabertooth schreef:
    Verf hem zwart? (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hoe maak je een toverstok? :'D


    =

    xRidiculus schreef:
    Hoe maak je een toverstok? :'D

    Uhm, ik had toevallig nog een stok met een gat erin, en toen heb ik heel veel laagjes tape als handvat gemaakt (niemand wilde helpen met zagen enzo) zodat hij een beetje schuin loopt zegmaar, toen heb ik hem grijs geverfd en klaar. Maar mam heeft hem geloof ik al weggegooid. Ze was helemaal kwaad omdat ik perongeluk wat dingetjes met verf heb ondergesmeerd dat er niet snel afgaat. --'


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Uhm, ik had toevallig nog een stok met een gat erin, en toen heb ik heel veel laagjes tape als handvat gemaakt (niemand wilde helpen met zagen enzo) zodat hij een beetje schuin loopt zegmaar, toen heb ik hem grijs geverfd en klaar. Maar mam heeft hem geloof ik al weggegooid. Ze was helemaal kwaad omdat ik perongeluk wat dingetjes met verf heb ondergesmeerd dat er niet snel afgaat. --'

    lolXD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Best lullig dat die nu dan weg is


    Trust me. I'm the doctor

    Ik zou hem lakken, en beschermen met een olie. Dat doe ik tenminste wel met hout als ik het heb bewerkt.
    Wat voor hout heb je? Mahonie? Eiken? nee kan niet het is bamboe...
    niet verven, dat gaat op den duur barsten! kies een goede lak.


    Hackers suck - and so do you, assh*le