• Ik ben 17 jaar oud, en ik weeg 50 kilo... ik weet niet wat ik er eigenlijk van moet denken. :$


    They were never in fact homeless

    Ik ben 14 (bijna 15) en ik ben 1.70 en weeg 67 kilo..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben 12 en 57 kilo. Dat klinkt zwaar, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik 1.80 ben. Hoe groot ben je? dat maakt het meestal alweer wat duidelijker (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is mijn streefgewicht.


    <3

    iets zwaarder is beter, maar je hebt geen ondergewicht. 2/3 kilo. zie je niet meestal dan xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ligt er aan hoe groot je bent


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie het probleem niet. Het is een goed gewicht. Ik ben 17 en ik weeg 65 kilo, maar ik heb ook getrainde spieren, en die wegen door. Ik vind je gewicht oké, al mag je van mij best aankomen, haha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mavado schreef:
    Ik ben 14 (bijna 15) en ik ben 1.70 en weeg 67 kilo..

    Dat is een goed gewicht voor je lengte!
    Je moet niet denken dat omdat je 14 bent je 50 ofzo moet wegen. 67 is echt ok, je moet het gewoon blijven aanhouden, want dat is perfect! ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Headlong schreef:
    iets zwaarder is beter, maar je hebt geen ondergewicht. 2/3 kilo. zie je niet meestal dan xD


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    zoek je BMI op. daar staat het of je gewicht gezond is.


    Believe in yourself, change the world.

    Zegt niks. Wa's je lengte?


    No growth of the heart is ever a waste

    Vind je jezelf te licht want wat dat betreft denk ik dat je ook een beetje naar je lengte moet kijken.
    Ik ben 21 , 1.63 groot en woog 6/7 maanden geleden ook 51 kilo, daar is niks mis mee ( oke er mag bij mij wel een paar kilo aan ).

    Ik ben nu op dit moment z'n 10 kilo zwaarder maar dat heeft zo ze reden ;)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben 15 jaar ben 1.67 en weeg 62 kilo
    En heel de tijd zit me moeder te zeiken dat ik niet zo veel moet snoepen. Maar het is allemaal zo lekker =D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 16:41 ]

    Lig er aan hoe lang je bent . Ik ben 1.62 en 50 kilo


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet het niet, het inderdaad wat aan de lichte kant. Veel lichter zou ik als het jou was niet worden.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het een goed gewicht :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.