• Even een belangrijk vraagje over de eindexamens waar ik met mjin domme kop echt antwoord op moet hebben..!!

    Als ik nu bijvoorbeeld voor Aardrijkskunde een 3 haal moet ik die dan meteen herkansen? Of moet ik die pas herkansen als blijkt dat ik op mijn eindrapport dan gemiddeld onvoldoende sta?

    Alvast bedankt!!


    ars moriendi

    Nee. Je mag aan het einde bepalen - als je je cijfers krijgt - welke je wilt herkansen ;D


    To infinity and beyond •

    Volgens mij mag je zelf weten wat je herkanst. Je mag ook een 6 herkansen als je allemaal 6en of hoger hebt ofzo (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Volgens mij mag je zelf weten wat je herkanst. Je mag ook een 6 herkansen als je allemaal 6en of hoger hebt ofzo (:

    Dus dat bepaal je pas helemaal aan het eind?


    ars moriendi

    derde klasser hier dus ik heb geen idee :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dus dat bepaal je pas helemaal aan het eind?


    Yep, als je je cijfers binnen hebt (: Tenminste zo begreep ik Piepertje zijn uitleg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    (...)

    Yep, als je je cijfers binnen hebt (: Tenminste zo begreep ik Piepertje zijn uitleg.

    Thank you very much! Ja, ik zal wel weereens niet op hebben zitten letten toen ze dat allemaal uitlegden. (N)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Thank you very much! Ja, ik zal wel weereens niet op hebben zitten letten toen ze dat allemaal uitlegden. (N)


    Your Welcome. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Butlerholic schreef:
    Nee. Je mag aan het einde bepalen - als je je cijfers krijgt - welke je wilt herkansen ;D


    jup dat, en op examenbundel.nl staan de antwoorden van de examens als je hem hebt gemaakt. A.


    Alleen maar tranen van geluk