• Hee, ben ik wel benieuwt naar.
    Of het kan ook zijn dat je het bent vergeten.
    En met vrienden hoeft het niet zijn dat je er veel contact op Q mee hebt.
    Maar die je als eerst toegevoegd hebt zegmaar.

    'x
    ps. Ik volgensmij Fearow, Defensive (door haar heb ik Q 'ontmoet'). En Liefdeswater

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 16:02 ]

    BadBlood schreef:
    ik ken het via een vriendin in real life, dus dat was de eerste zeg maar. (duh)
    ik vraag me altijd af hoe mensen echt vriendschappen sluiten op quizlet terwijl ze elkaar nog nooit in het echt gezien hebben.
    Begin je dan gewoon random tegen elkaar te praten ofsoow?lol

    jup x) ach je kan elkaar op zoveel manieren leren kennen.. de meeste ken ik gewoon van het forum of van de tinychat x] sommige lezen mijn stories of hebben een cover voor me gemaakt enz enz


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Geen idee xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ~vriendlooooos~
    haha (';


    Me so good.

    Native Maar ik heb al 2 maanden ruzie met d'rD:


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Ik denk Romygaga maar ik weet het niet zeker


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Karin, Tragiqually ofzoiets, ik weet het niet meer, heb niet echt contact met haar nu.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik weet haar usernaam niet meer, ze is hier volgens mij al een tijdje weg.. ze heette julie.

    Ik heb ngo maar een vriendin, Herbie


    All I wanna do is lose control

    Jewellery schreef:
    Dat was ene Michelle denk ik. Maar die zit al lang niet meer op Q en bovendien was ons 'contact' verwaterd...
    Eerste echte vriendin hier was Naomi. Daar heb ik een aantal jaar ook eens mee afgesproken want ze woont niet zo erg ver van mij. ^^

    oooh zo lief!! ^^ ja ik denk da ik u hier ook als eerste vriendin had ^^ en we moeten dringend nog eens afspreken! Ik ben morgen trouwens in mechelen ^^
    Xx

    Ik denk dat het classic was, die mij op een verhaal hier liet lezen (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ILOVECHIARA, maar dat is mijn nichtje. Dusja, Positive. (:

    Iemand die geband is van Quizlet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet het niet, het zal vat nog in mijn gb staan... Ik weet alleen dat ik na een tijdje bevriend raakte met Annick en Lucylot, maar dat is lang geleden. Ik heb nu eigenlijk alleen nog contact met UnlimitedSky


    Alis volat propriis

    Chiara, Greenlight, en nog een paar waar ik de naam zoo niet meer van weet.. :$:$:$:$

    BlackHell,SueFreak

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 11:50 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.