• Nu ik in het derde jaar Humane zit kan ik minder op Quizlet.Dus de Quizen worden korten en/of er komen er minder.Maar daar gaat het eigenlijk niet over,wat ik wou zeggen is namelijk dit.

    Ik heb weeral een nieuw idee voor een Quiz.Meestal begint het leuk maar na 7/8 delen heb ik er genoeg van en verwijder ik de serie gewoon.Let daar vooral niet op.Het spijt me voor die mensen die niet kunnen leven zonder die serie maar tja je bent op voorhand verwittigt dus kan je alvast je begrafenis regelen.Maar met de volgende de serie zou ik willen proberen om zeker over de 100 tegaan.Ze wordt verwacht rond zaterdag 13 september.Dan ga ik het eerste deel posten.Het kan ook langer duren maar eerst wil ik er al veel van schrijven.Ik zou hier een beetje de omschrijven van de serie geven.

    Het gaat over 1 meisje(Eline) die in een band zit met haar 4 Bf's.Het verhaal gaat over je dromen waar te maken en er voor te vechten.Over vriendschap in moeilijke tijden en over liefde.Liefde waarvoor je je leven zou geven.Over gelukkig zijn en muziek.Over de juiste persoon te ontmoeten en hem nooit meer te vergeten.Hij gaat ook over Tokio Hotel.Over 2 bands die samen 1 doel hebben.Over in jezelf te geloven.En om je grootste angsten opzij te zetten en alles te geven.


    The soul needs autumn.

    Wauw! Lijkt me leuk!
    Jij schrijft het zo mooi!
    x3333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wauw! Lijkt me leuk!
    Jij schrijft het zo mooi!
    x3333

    Thx (:


    The soul needs autumn.

    Jaah leuk ^^


    Take My Hand Take A Breath ...